Bandenmaat winter opel astraG cabrio*+

Forumindex Forums Modellen Astra Bandenmaat winter opel astraG cabrio*+

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    weezyf
    Deelnemer

Hallo,

Even een duo onderwerp ten eerste: Heb op mijn Opel astra g cabrio 5 gaats 5x110steek en rij in de lente/zomer met 17 inch 215/40/17 en in de winter met 195/65/15 et waarde van de winter zijn 49.
      Nu heb ik een topsetje gekregen 5 gaats steek 5×110 de maten van het setje zijn 205/60/16 et waarde velg 39 gaat dit passen?
      Wat ik nog kan toevoegen is de 15 inch winterbanden liggen er nu onder, als ik de 17 inch zomerband en 16 inch winterband naast elkaar zet is de winterbanden echt stukje groter.
      Probleem 2: Laats distributiewissel laten doen en er werd geconstateerd de bekabeling van de nokkenassensor was poreus en aan vervanging toe toch nog weekje gereden maar dit was niet leuk,
      niet meer dan 4000 toeren. Een nieuwe van vdo gekocht en erin gezet probleem was opgelost voor een aantal dagen/weken.
      Wat nu gebeurt is als ik koud start gaat mm lampje aan en als hij uitgelezen word zegt hij nokkenassensor, het volgende herstart je de auto na 5 min rijden probleem weg.
      Het lijkt wel als hij het koud heeft hij slechte zin heeft.
      Komt of kan dit vaker voorkomen?
      Mvg

Corsa_GSi
      Deelnemer

Je bandenmaten kan je op deze site invullen, dan zie de verschillen qua (teller) afwijking.
        http://www.oponeo.nl/banden-advies/bandencalculator

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.