bandenkeus

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bandenkeus

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    yzf1kr

Er is nooit een beste band te noemen.

Dat hangt allemaal af van rijstijl, persoonlijke eisen en smaak.

Iemand die per jaar 40.000km op de autoweg aflegd, stelt andere eisen aan een band die nog geen 5.000km van stoplicht naar stoplicht sprint.

En de ene persoon vindt band A lekkerder rijden en de ander band B, dat is voor een groot deel gewoon smaak.

arjontje
      Deelnemer

origineel gepost door yzf1kr
        Er is nooit een beste band te noemen.

Dat hangt allemaal af van rijstijl, persoonlijke eisen en smaak.

Iemand die per jaar 40.000km op de autoweg aflegd, stelt andere eisen aan een band die nog geen 5.000km van stoplicht naar stoplicht sprint.

En de ene persoon vindt band A lekkerder rijden en de ander band B, dat is voor een groot deel gewoon smaak.

idd dat klopt.

Even terug komen over het beste banden achter punt.

Het heeft te maken dat, als de voor banden meer profiel hebben dus ook meer water kunnen af voeren.

Nu komt het.
        Wat doen de voor banden, die gooien het naar achter.
        Hebben de achterbanden dus minder profiel dan kan de band het niet verwerken (aquaplaning) en dan ben je hem kwijt.

Er zijn zelfs achter banden die niet vonder een bepaalde voor band gebruikt mogen worden.(pirelli)
        Puur om dat de voor banden het water weg werken.
        Dit gebeurt dan ook op een andere manier dan bij normale banden.

crossagek

werd mij vandaag verteld bij de dealer dat de bridgestones die ik op mijn vectra heb liggen erg goede banden zijn voor de vectra met het oog op het al besproken cuppen van de banden ;)

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.