banden vraagje.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum banden vraagje.

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229345
    jutoma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2005

      Ik heb goodyear eagle nct5 banden in de maat 215 50 17 op mijn vectra c2, ik vind deze banden erg rumoerig.
      Nu vraag ik me af of ik banden in de maat 205 50 17 kan gebruiken, of zou ik naar 225 45 17 moeten gaan?
      Omdat deze banden meer oppervlakte hebben vermoed ik dat ze meer afrol geluid zullen maken.
      Kan iemand mij hierover adviseren?

      Mvg,
      Martijn

      #17770422
      kiyamizio
        Lid sinds:
        5 February 2010

        vooral het merk bepaald het afrolgeluid. er zijn ook 225 45 17 banden die stil zijn.

        ik heb zelf geen ervaring met goodyear vind mijn dunlops er stil.

        #17770423
        jutoma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2005

          Ik heb twee merken en type banden in gedachte, vredestein sportrac 3 en pirelli p7 cinturato.
          misschien dat er iemand van het forum met deze banden rijd ?

          #17770424
          GTS2.2DTI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2006

            Vergeet de Vredestein maar als je minder lawaai wilt. Ik heb na een jaar alle 4 de Vrdesteins er weer afgesmeten. Slechte stuurband en vreselijk cuppen met nog meer lawaai tot gevolg. Pirelli weet ik niet, ik hoor ook goede verhalen over Michelin onder de Vectra..

            Toen ik de Vectra kocht lagen er Bridgestone banden op en die waren aardig goed stil, ook geen last van cup vorming. Heb nu een budget band onder liggen, de Maxxis Vector meen ik en die lopen ook lekker stil. Maar komen qua sturen niet in de buurt van de Bridgestones.

            #17770420
            Seth
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 September 2009