Banden maat verschil tussen 225/35/18"inch en 225/40/18"inch

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Banden maat verschil tussen 225/35/18"inch en 225/40/18"inch

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Dolby
    Deelnemer

@Bart-gsi, Besparen doe ik op de banden en remmen ook zeker niet dat is een van de belangrijkste onderdelen van de auto zeg maar. :thumb Ik denk persoonlijk dat ik iets meer geld kwijt ben dan bij jouw i.v.m. bandenmaat denk ik? 225/40/18ïnch Hankook Ventus V12 EVO2 K120 uit Hongarije. Klasse: A met regen brandstofgebruik klasse: C.

@bart-gsi wrote:

Ja klopt.. Maar als je kijkt helang je ermee doet voordat de banden zijn geld opleveren.. Ik vind het wel meevallen maar daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld.. Ik heb ook geen geld boompje.. Maar voor banden remmen geef ik liever meer uit dan minder… Ik was 360 euro kwijt voor me hankook banden ook all in… En me remmen waren 250 euro… Je bent er toch van afhankelijk dus daar doe ik toch liever niet op besparen… Vooral niet met een wagengewicht van 1350 kilo

bart-gsi
      Deelnemer

Geen idee wat mijn klasse is .. Bandmaat denk ik 225/60/16.. Moet anders even gaan kijken.. Ik heb die 2×5 spaaks vectra velgen…
        Ik vind die continetal banden rete duur… Kan ik voor dat geld van hankook zomer en winterbanden halen… Maar ik besluit wel altijd A merk banden te halen..

Dolby
        Deelnemer

Hankook zijn zeker hele goede banden vind ik zelf dit is mijn 2de set Hankooks. Heb met de vorige set 225/35/18 Hankook Ventus V12 Evo 40.000KM gereden vind ik heel netjes voor deze banden en vooral voor de prijs. :wors En ze hebben geweldig goed grip op droog maar vooral op nat wegdek. :thumb

bart-gsi
          Deelnemer

Idd.. Ik had bij aankoop 2 toyos en achter 2 maxxis en ik had achter totaal geen grip.. Zelfs met tcs aan… Ik ben idd ook erg te vreden over de banden

Dolby
            Deelnemer

De Hankook zijn gewoon zeer goede banden en vooral voor de prijs. :wors :thumb

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.