BAKOLIE van mijn vectra 3.0 cdti automaat 2005 vulle???

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum BAKOLIE van mijn vectra 3.0 cdti automaat 2005 vulle???

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Znow

Goedendag beste mensen hier komt mijn vraag wie zou mijn kunne en willen vertelen waar ik mijn vectra 3.0 cdti automaat 2005 de bakolie moet bijvullen heb dit nu gedaan door de accubak weg te halen en daar vlak onder een brede moer met tork/inbus sleutel open te maken en daar de bak olie in te doen enkelt heb ik het idee dat dat toch niet goed is doordat ik nergens kan peilen wie wil mijn helpen met een antwoord dank u king:

Znow

de auto schoot in noodloop na dat ik de linker as had vervangen met de oude der uit halen verloor ik een litertje ongeveer heb er 1 liter bijgevuld door hier boven omschreven moer open te maken maar nadat ik een stuk ging rijden schoot die weer in noodloop dus denk echt dat ik iets anders heb gevuld maar wat wie o wie helpt mij :wors

koenelsenaar
        Deelnemer

Dat groene ding is je peilstok….. Normaliter vul je ook een automaatbak via daar.

Znow

kan het zo zijn dat de moer met inbus die ik schuin onder de accubak heb open gedraad en daar de automaatbakolie ingegooid dit het vul punt is zonder al te veel moeite te hoeven doen door onder de auto te kruipen heb daar namelijk een liter ingegooid doordat na vervangen ass er een liter uit was gelopen na dat ik was gaan rijden zonder een liter bij te hebben gegooid mijn motor in noodloop schiet en het autotje met sleutel in dashboard staat nu had ik dus via de omschreven moer er weer een liter bijgegooid maar nu blijkt dat die nog steeds in noodloop schiet na goed door gassen ben erg benieuwd of ik het nu goed gedaan heb ja ofte nee :hmmz domme vraag maar vanuit in de auto gezien zit de automaatbak toch links herken de bak op de foto niet als die van mijn auto :hmmz

koenelsenaar
            Deelnemer

als je motor in noodloop schiet, zou ik hem eerst ff uit laten lezen. waar kom je vandaan?

Znow

Goedeavond koen ik kom uit denhaag heb de auto voordat hij in noodloop schoot uit late leze bij opel heb hier een schema van maar het nood loop probleem dee zich pas voor nadat ik een liter was verloren doordat ik de linker ass voor had vervangen daarna niet gelijk bijgevuld maar gaan rijden en toen schoot die direkt in noodloop dus denk zelf bijna zeker dat komt door dat die te wijnig olie had heb toen paar dagen later via de boven kantonder de accu bak die moer los gehaald en een liter bijgevuld echter blijft die nu in noodloop gaan e hoort dat dat de koppeling even druk kwijt is

Znow

In het boekje van de vectra wordt er omschreven dat als het autotje met sleutel brand dat betekend dat er of water bij de diesel zit of dat er wat mis is met de bak

koenelsenaar
                  Deelnemer

Als je uit omgeving den haag komt, pm wim-v6 of CarloAstra eens, die zitten om de hoek en kunnen je zeker verder helpen!

wim-v6
                    Deelnemer

Tekentje met het autootje met daarineen steeksleutel is een Algemeen storings lampje.

Uitlezen zal uitsluitsel geven

Willem

Znow

Goededag willem weet jij of ik het bijvullen goed heb gedaan zoals eerste bericht hier boven hoor graag van je :thumb

wim-v6
                        Deelnemer

Ik (en jij eveneens) kunnen niet weten of dat goed is gebeurt.

Peilen gebeurt via de Computer met een uitleesapparaat.

Weet niet of je hier uit de buurt komt (regio rotterdam den-haag) anders zou ie ook bij mij aan de op-com kunnen. Scheelt een hoop euri’s en word alle tijd genomen om een oplossing te zoeken..

Willem

Znow

Zo he willem dat zal zeer zeker niet verkeerd zijn laat ik nauw in de zelfde regio wonen als ik een afspraak zou kunne maken dat we dat samen uit kunne zoeken zal dat ideaal zijn hoor graag van je

wim-v6
                            Deelnemer

Stuur maar eens een PB, en je krijgt reactie terug…

Willem

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.