Bagagenet montage

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Bagagenet montage

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Zaad4ra

Hier een vraag over het monteren van een bagagenet in mijn Zafira Buit 2006.

Ik heb op marktplaats een bagagenet gekocht en wilde deze monteren, helaas heb ik geen bevestigingen punten in mijn hemeltje????!!!

Nu kan je die kopen en zelf monteren, heeft iemand hier ervaring mee, en waarom kosten die twee plastique dingetjes 105 euro?

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.

pieterrademakers
      Deelnemer

Geen bevestigingspunten, ik dacht dat dit standaard was. Ik zou op de sloop is rondkijken/rondbellen!

dennie-astra h cosmo
        Deelnemer

Deze bevestifgingen kun je loskopen met de mallen erbij
          voor de preciese plek.

Ik heb ze zelf ook gemonteerd bij mijn astra h station

Zafira CNG

Er zijn verschillende netten!

Omdat je het over bevestigingspunten hebt in het hemel denk ik dat je het over een net hebt die je achter de voorstoelen en achter de achterbank zou kunnen plaatsen om (bijvoorbeeld) te voorkomen dat er bagage naar voren komt tijdens het afremmen. Het leek mij ook dat de bovenbevestigingspunten hiervoor standaard aanwezig zijn, maar jij hebt die niet… Die haak je daar dan in en aan de onderkant zet je het net vast met riempjes.

Het andere net (dat Dennie hiervoor noemt, denk ik) is een net dat onderdeel is van het flex organizer systeem. Dit net kun je zonder rails (zitten in de zijkanten van de achterbak) en bevestigingsclips bij mijn weten alleen gebruiken als net dat zo’n beetje tegen de achterklep aanzit. Er zitten vier gaatjes net achter de achterklep en de buizen van het net kun je indrukken en zo in de gaatjes plaatsen. Handig als je 7 stoelen gebruikt en je wilt bijvoorbeeld een paar tasjes en jassen kwijt; die er dan niet uitvallen als je na de rit de klep opendoet. Heb je de rails en clips wel dan kun je het net, en ook verkrijgbare kleinere opbergnetjes, overal plaatsen in de achterbak.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.