bagage afdekhoes Zafira OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen bagage afdekhoes Zafira OPC

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Dave Joosten

ff een vraagje…

Ik heb een bagage afdekhoes gekocht voor mijn Opel Zafira OPC uit 2003 via marktplaats.

Nu past dat ding helemaal niet! ik heb hem vergeleken met de afdekhoes van een vriend van me, die heeft een 2.2 diesel Zafira en ze zijn identiek. De mijne past ook bij hem!

Het enige verschil wat ik kan zien is dat bij mijn Zafira in de kofferbak terhoogte van waar de rolhoes ingeklemt komt te zitten links en rechts een “uitstulpsel” zit…

Is het dan zo dat er een speciale rolhoes voor te krijgen is?

tijgetje57
      Deelnemer

Klinkt mij eerlijk gezegd geheel onbekend. Maar wellicht hebben ze iets veranderd in 1 of ander productie proces?

Maak er eens een foto van, in de auto en de uiteinden van de koker? Dan doe ik dat ook voor jou.

Dan kun je vergelijken.

Jerk
        Deelnemer

Is wel erg vaag want naar mijn weten zijn een zafira diesel en een OPC gelijk qua carroserie

En alle onderdelen zoals bagagenet en afdekhoes moeten dus gewoon uit te wisselen zijn

Dave Joosten

Vind het zelf ook vreemd. De rol hoezen zijn identiek, de mijne past ook in de diesel en vandaag gekeken bij een 1.8
            Daar pastte hij ook in.

Hoe krijg ik hier foto’s bijgezet?

Jerk
            Deelnemer

Uploaden bij bv photobucket en de linken hier plaatsen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.