Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Back 2 stay @ Opel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 maart 2013 om 20:08 #17256127
Hallo allemaal……..
Ik zal mij even voorstellen……..
Mijn naam is Ronald Jongsma, en ben vanaf mijn 16e tot aan mijn 26e ofzo altijd Opel rijder geweest.
Reed voornamelijk Ascona B en Manta B. Had er voor het woon-werk een Kadett Combo op LPG met een 2.0 16V in het vooronder.
Maar, door samenwonen ruimte gebrek en tekort aan financiële middelen genoodzaakt de Manta’s en Ascona’s van de hand te doen.
De Combo is nog even aangebleven, maar door vadertje tijd icm staal (roest) moest ook deze helaas verdwijnen.Na mijn 26e even een overstap gemaakt naar Zweeds, en daarna nog even naar een andere Duitser.
Het Opel koorts is altijd blijven broeien, maar door ruimte en tekort aan financieële middelen is het tot aan vorige week alleen bij koorts gebleven.Jawel!!! Ik ben weer terug bij Opel sinds zaterdag 1 1/2 week geleden. Een Vectra B sport station aangeschaft!!!
Haha, andere Duitser verkocht, en afgelopen donderdag de dikke Vectra naar zijn nieuwe baas gehaald!
Wat een genot om weer terug te zijn!!! Gewoon weer een degelijke auto, met een paar cosmetische minpuntjes.
Die werken we in de loop der tijd wel weg, nu eerst genieten van dit ding!!Half leer, boorcomputer, orgineel xenon, 20mm lager, enz…. enz….
Dus komende tijd zal ik vast veel hier te vinden zijn, met alle HOW-To’s en technische informatie….
Nou, tot zover mijn pleidooi.. ;)
Groet’n en tot een volgende keer….
12 maart 2013 om 08:57 #18115597Welkom op het forum Ronald,je kunt hier veel informatie vinden .
Heeft hendri die witte 6 pitter turbo nog steeds ,zag hem ooit eens te koop staan via Marktplaats.12 maart 2013 om 14:41 #18115598ook welkom hier :thumb
12 maart 2013 om 15:27 #18115599Alsof ik naar mijn eigen Vectra kijk :wub Heb alleen vol leder, en verder zijn de velgen zelfs nog hetzelfde :jerry
Veel veilige kilometers!
Gr.
Pastra12 maart 2013 om 17:23 #18115600@mantadevil wrote:
Welkom op het forum Ronald,je kunt hier veel informatie vinden .
Heeft hendri die witte 6 pitter turbo nog steeds ,zag hem ooit eens te koop staan via Marktplaats.Hey Manta Devil,
Zeker!!!! Alleen is hij nu bezig met een nieuw hart erin te planten…..
3.0 24V met turbo én kompressor!!!
Helaas begint het chassis tekenen van uitrekken en knikken te vertonen!!! :)
Dus gaat er ook een kooi in wanneer de motor helemaal klaar is, en goed loopt…Zal binnen kort wel eens vragen voor een paar foto’s…
12 maart 2013 om 20:39 #18115601Welkom hier …
Leuke station :thumb13 maart 2013 om 13:34 #18115602Ja doe maar eens wel leuk ,ken die manta nog toen het een 18S was hahahah en later 6 pitter ,dus wel leuk om te zien hoe die nu erbij staat.
13 maart 2013 om 13:35 #18115603Mooie vectra!
13 maart 2013 om 13:44 #18115604Zo even een kleine update!!
Eerst allemaal heel erg bedankt voor het warme welkom!!! Leuk om zo binnen te komen.
De Vectra, Tsja, leuk ding, maar kost binnen een paar dagen al behoorlijk wat centen.
Monster loopt op LPG maar hij heeft een wil van zichzelf!!
Hij schakelt zelf terug op benzine wanneer hij dat wil… :(
Dus, gisteren bijna 300€ uitgegeven, en leek goed……Tot aan vanochtend!! weer terug op benzine schakelen, wanneer IK dat niet wil.
Zal eens eens wat onderdelen gaan uitwisselen, maar het begin is helaas niet zo positief!!
Komt goed, en ik houd jullie op de hoogte….
Nogmaals, mijn dank voor jullie welkom en tot snel!
13 maart 2013 om 13:47 #18115605probleem wat jij beschrijft heb ik gehad met een manta 3.0 op lpg ,werd er gek van bleek draadbreuk te wezen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.