Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 augustus 2013 om 22:44 #17903245
Seauw, de Corsa B was toch nog een vermelding waard?? ;)
19 augustus 2013 om 14:27 #17903246Was zeker gezellig :)
19 augustus 2013 om 14:56 #17903247Vandaag had ik een keur dagje voor de boeg.
Heb vandaag de volgende auto’s gekeurd
-Grijze rekord e station
-Corsa a irmscher
-Mervia aZijn allemaal weer goed gekeurd kunnen er weer een jaartje tegen aan :jerry :jerry
Corsa nog even wassen en dan kan die de stalling weer in. :thumb
Heb ook nog even de LT in de ML gezet zodat die niet veder kan roesten tot we er tijd voor hebben na de winter.
Dat was hem weer.
Groeten bas.
19 augustus 2013 om 18:36 #17903248was ook nog op Sevenum, helaas jullie corsa gemist.
de d cadet stond er nog wel:D
ik was er zondag rond 12 uur.zie jullie zondag :thumbup
19 augustus 2013 om 19:35 #17903249de porsche krijgt morgen weer apk hoop alleen dat volgend jaar het wel vol houd .
de vw lt is voor het circuit er handig is wel aardig wat werk maar hebben straks veel plezier van .
nu weer mooie stickers op de corsa irmscher lex bedankt en apk
zaterdag naar sewenum geweest was weer erg gezellig zo als elk jaar
zondag andere uitlaat onder robbert zijn corsa b maken
19 augustus 2013 om 20:05 #17903250en zit lex er volgend jaar wel bij?
inschrijvingen zijn net geweest. wij vielen er net buiten (wachtplaats 6)
wa echt met nog geen half uur al vol.
heb het over de inschrijvingen van de carbagerun.19 augustus 2013 om 20:22 #17903251Mooie updates weer, dat geel maken van die lampen van de golf hoe heb je dat gedaan?
met folie of zijn dat complete lampen ?20 augustus 2013 om 05:09 #17903252ja lex zit er volgende jaar wel bij .
ik en bas doen volgend jaar ook mee .
was erg snel uit verkocht de garbage run op tijd bij zijn .
20 augustus 2013 om 11:32 #17903253Wat is die Kadett sedan Turbo aka taxi, me toch maar een smerig dikke sleeper zeg!
:wors :wors :worsOldschool kleur, LS aan de zijkant, taxi op het dak, oranje knippers, standaard stoelen, stalen velgen, kunstof bumpers & en dan aan het foto album te zien, een zwaar nette verse LET!
Wat hou ik daar van, :wub
:thumb
20 augustus 2013 om 15:05 #17903254@petrolhead wrote:
Mooie updates weer, dat geel maken van die lampen van de golf hoe heb je dat gedaan?
met folie of zijn dat complete lampen ?De lampen zijn geel gemaakt met folie kost even wat tijd maar is goed te doen.
Groeten bas.
20 augustus 2013 om 15:07 #17903255@robert_corsa wrote:
en zit lex er volgend jaar wel bij?
inschrijvingen zijn net geweest. wij vielen er net buiten (wachtplaats 6)
wa echt met nog geen half uur al vol.
heb het over de inschrijvingen van de carbagerun.Lex heeft het wel gered om er bij te zijn. Wij gelukkig ook hoop dat er nog 6 uit vallen zodat jullie ook nog mee kunnen doen. :thumb
Tot zondag dan gaan we je uitlaat even aanpassen. ;)
Groeten bas.
25 augustus 2013 om 18:15 #17903256nou jongens, ff doorgaan en de foto’s uploaden :jerry
klinkt voor zover top hoor. na enkele kmters bijna geen raar geroffel meer en dan klinkt hij mooi diep en nog best hard :wors
25 augustus 2013 om 19:03 #17903257Vandaag weer leuk dagje gehad, Was weer gezellig druk.
Vandaag waren robert_corsa,MR-bone.lex en lex zijn vader er.
Weer gezellig bij gekletst en wat leuke plannen door gesproken. en wat kleine aanpassingen gedaan.
Zo kwam robert langs om zijn uitlaat even aan te passen.
Zo gezegd zo gedaan.
Midden demper moest er tussen uit en pijp tussen gelast en leuke einddemper er onder gezegd en we hadden weer een tevreden klant. :jerry :jerry :jerry
Foto’s
Filmpje van het nieuwe geluidje ;)
[youtube:ftoxz5xe]http://www.youtube.com/watch?v=AwWGiBJtZ_c&feature=c4-overview&list=UUuheYlXDtlq2LJXHlcg6nEA[/youtube:ftoxz5xe]Daarna was lex zijn vader aan de beurt die wou en mooi race geluidje uit zijn Suzuki Baleno 1.8 16v horen komen dat kon geregeld worden hadden nog wel een stukje buis liggen voor de beste man. :thumb
Foto’s
Nieuwe pijpje er onder einddemper weg. :thumbup
Kracht brom van het monstertje.
In de toekomst zijn er nog leuke plannen met deze wagen maar dat wordt allemaal nog gepost. :thumb :thumb :thumb
Filmpje van het nieuwe geluidje.
[youtube:ftoxz5xe]http://www.youtube.com/watch?v=Wx5yga7hnEc&list=UUuheYlXDtlq2LJXHlcg6nEA[/youtube:ftoxz5xe]Zijn ook nog even met de LT bezig geweest.
Cabine in de ml gezet zodat die de winter door kan komen. :thumb
Daarna hebben we even de wielen er af gehaald dat viel nog niet meer want die waren een hele tijd niet los geweest en zaten echt goed vast gedraaid. Daarom hebben we maar een echte slagmoer sleutel gekocht van 2450 NM die kreeg ze wel los.
Even nieuwe bandjes regelen en dan kunnen ze er weer onder ;) Heb ook nog even de remmen weer los gemaakt zodat ze niet meer aanlopen.
Dat was hem weer.
Groeten bas.
26 augustus 2013 om 06:28 #17903258Arbeiders,
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en de Porsche is weer op z’n sloffen door de apk…. ik bedoel eigenlijk meer door de apk gesloft… :( :shock: :thumb
Leuk om afgelopen zondag weer ff bij te ouwehoeren,want veel kwam ik toch niet ‘uit de verf’… :???: (*was de bedoeling om de Golf te verven/rollen…*)
Mooi verhaal van Mr. Bone en z’n project,ben benieuwd naar zijn vorderingen. Cool dat zijn favo-Sevenum ride ook de mijne zou zijn… wat een waanzinnig mooie sleeper-sedan!! :wors
Ben benieuwd of de ‘vader van Lex’ (Jaap) nog z’n eerste forum-post hier vandaag gaat neerzetten…. GO DAD!! :thumb
Hij was in ieder geval als een kind zo blij met zijn ‘Bas-buis’… :DMzzl L!
26 augustus 2013 om 08:39 #17903259:thumb.
En tja, die sedan is en blijft de BOM!!! Smaken verschillen dus blijkbaar niet altijd, :vertag !Gezellig was het zeker, en van de vorderingen blijft je op de hoogte aangezien
ik zeer binnenkort weer die kant op kom.Ben niet zo van meetings en ben dus ook nog nooit op Sevenum geweest.
Maar de eerstvolgende keer ga ik mee. Zal dan alleen zonder Dett worden
helaas, aangezien die pas over ongeveer een jaar weer rijdt.Grt Leroy
26 augustus 2013 om 15:03 #17903260@Mr. Bone wrote:
:thumb.
En tja, die sedan is en blijft de BOM!!! Smaken verschillen dus blijkbaar niet altijd, :vertag !Gezellig was het zeker, en van de vorderingen blijft je op de hoogte aangezien
ik zeer binnenkort weer die kant op kom.Ben niet zo van meetings en ben dus ook nog nooit op Sevenum geweest.
Maar de eerstvolgende keer ga ik mee. Zal dan alleen zonder Dett worden
helaas, aangezien die pas over ongeveer een jaar weer rijdt.Grt Leroy
Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk met de LT en daar 2 wagens op en dan nog een wagen extra mee. Zou gezellig zijn als je ook mee gaat altijd lache op Sevenum. Lex zal ook vast wel mee gaan ;) Kunnen gewoon bij ons verzamelen plek zat. ;)
Was een leuk zondag gisteren en weer genoeg plannen om uit te voeren ;) gaat helemaal goed komen.
Groeten bas.
26 augustus 2013 om 18:14 #17903261Volgende keer ga ik zeker mee naar Sevenum.
En die plannen die we besproken hebben gaan ook 100% zeker door. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op als me kooi erin zit.
1 september 2013 om 18:46 #17903262Weer tijd voor een update.
Zijn van het weekend weer bezig geweest met lex zijn golf.
Hebben hem van het weekend maar even gerold in de kleur olifant grijs. :jerry
Eerst even spul demonteren zodat er gerold kan worden.
Blanke staal in de primer gezet en de boel afgeplakt.
Opel logo en booskijkers lex wou hem alleen niet zo laten helaas :jerry :jerry
En de golf weer in elkaar zeten.
Dat was hem weer.
Groeten bas.
1 september 2013 om 19:03 #17903263de golf van het weekend gerold was heerlijk weer er voor gelukkig
het was wel tijd nu is de auto weer 1 kleur wel goed gelukt alleen apart kleurtje
volgende weekend weer een volvo klaar maken kan die de verkoop in
groeten alex
1 september 2013 om 19:04 #17903264:shock: Die Golf :puke
Sorry hoor..
1 september 2013 om 19:51 #17903265@GTS2.2DTI wrote:
:shock: Die Golf :puke
Sorry hoor..
Smaken verschillen gelukkig het gaat er om dat lex er maar blij mee is :jerry :jerry
1 september 2013 om 20:54 #17903266alleen even de randjes zwart maken en de velgen dan is de golf af maar zeker netjes geworden
2 september 2013 om 16:33 #17903267@astrastationgsi wrote:
alleen even de randjes zwart maken en de velgen dan is de golf af maar zeker netjes geworden
Goed gespot,dat is idd wat er nog moet gebeuren en dan kan dit project als ‘finished’ gezien worden…
…on to the next! king:Mzzl L!
2 september 2013 om 16:36 #17903268@GTS2.2DTI wrote:
:shock: Die Golf :puke
Sorry hoor..
Geeft niet hoor,ieder z’n ding…. anders zouden we allemaal in standaard Vectra’s rijden! :ass
Mzzl L!
2 september 2013 om 17:39 #17903269 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.