Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › b kadett new pics 29-7-10 ophaning
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 juli 2010 om 06:37 #17690417
Het is inderdaad een hatchback.
Ja hij joelde wel iets maar dit was toch niet zo erg..
Maar is het dan erger geworden? Voor de rest is het een fijn auto:)17 juli 2010 om 14:23 #17690418origineel gepost door gina
Het is inderdaad een hatchback.
Ja hij joelde wel iets maar dit was toch niet zo erg..
Maar is het dan erger geworden? Voor de rest is het een fijn auto:)korte klep word Sedan genoemd hea :P
20 juli 2010 om 05:28 #17690419Klopt die heb ik zelf..
Had liever ook een grote klep gehad maar helaas.. Kan niet alles hebben he.20 juli 2010 om 15:22 #17690420Mike, lees je u2u en schrijf die auto nou even over ! heb de auto in vertrouwen achter gelaten, zou al paar dagen terug gedaan zijn !
alvast bedankt
20 juli 2010 om 20:20 #17690421origineel gepost door Kadett91
Mike, lees je u2u en schrijf die auto nou even over ! heb de auto in vertrouwen achter gelaten, zou al paar dagen terug gedaan zijn !alvast bedankt
heb u een berichtje gestuurd heb morgenvroeg vrij gevraagd om over te schrijven king: kan nie echt met mn een vrachtwagen in de buurt van een post kantoor komen :angel
20 juli 2010 om 20:24 #17690422origineel gepost door gina
Klopt die heb ik zelf..
Had liever ook een grote klep gehad maar helaas.. Kan niet alles hebben he.mijn d kadettje staat te koop en ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben ma k geef m ook niet weg :angel:angel
donderdag en vrijdag lekker vrij lekker knutselen aan de b dett heb ff een lasaparaat geregeld kan ik een pedaal gaan maken want dat gaat zo niet passen en f een gaskabel maken k ga t mee maken of t allemaal gaat lukken
gr mike
21 juli 2010 om 00:06 #17690423als ik het zo lees is na het blok inbouw.
niet veel veranderd na dat hij weg is gegaan.21 juli 2010 om 06:54 #17690424dat zou kunnen ik weet wel wat van het verleden van deze auto maar ook niet alles ik weet wel dat henri bijna geen tijd had om m af te maken dus ga ik m afmaken hoop ik
ik wil m heel graag klaarmaken ma ik heb ook niet overal verstand van en uit ervaring weet ik dat het moeilijk is om halverwegen een projeckt te gaan beginnenmaar aan de andere kant ben ik er niet bang voor er ziiten hier genoeg mensen die er een hoop verstand bvan hebben
21 juli 2010 om 08:31 #17690425http://www.oldtimeropelforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=2907
toen was hij nog van mij.
http://www.oldtimeropelforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3893
en hier is hij niet meer van mij.
en hier op het forum staat ook nog wel wat over deze auto.
en op youtube.21 juli 2010 om 11:10 #17690426heb het ff allemaal zitten bekijken maar er heb een hoop werk in gezeten
heb wel een vraag de hoofd rem cilinder en het gaspedaal hoe waar en hoe wou je die er in maken
21 juli 2010 om 11:25 #17690427ja dat is een goede vraag.
dat weet ik zelf ook niet.
zo ver was ik nog niet gekomen.
er zou eerst een 2.0 cih in komen.
daarna een 2.0 16v
maar zo ver is het helaas niet gekomen bij mij.21 juli 2010 om 11:36 #17690428ja er past met geen mogelijk heid een pedaal tussen de tunnel en het stuur huis maar ik ga wel wat proberen te fabrieseren net zo als met de hoofdremcilinder en ik weet niet of het moet maar een remdrukbekrachtiger zou ook wel handig zijn king:
21 juli 2010 om 11:41 #17690429ik zou eigenlijk is deze meneer op moeten sporen die weet meer
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,514.45.html
het is allemaal aardig het zelfde volgens mij wat er bij hem in
ligt en het is echt een nette auto hij heb me wel op ideeen gebracht21 juli 2010 om 11:45 #17690430ja idd.
ik heb ook contact met hem gehad.
hij heeft mij toen een paar foto’s gestuurd.
maar volgens mij heeft hij de b kadett verkocht.
maar je kunt hem altijd vragen.21 juli 2010 om 22:56 #17690431hoofdremcilinder helemaal naar voren gebracht… doen ze bij bmw e30’s met een v8 ombouw ook.
en op die foto in die link zit het ook zo te zien.;)
23 juli 2010 om 11:43 #17690432Er is best een hoop gedaan aan de auto sinds hij weg is gegaan brobbel ;).
Subframe hersteld omdat hij was ingeslepen voor dat CIH blok
16V ingebouwd
Uitlaatsysteem ingebouwd
Achteras opnieuw eronder gemaakt (alles zat scheef en de schokbrekers zaten er levensgevaarlijk onder)
Corsa B gsi schokdempers eronder gemaaktOwh schiet me tebinnen, de panhard stang moet opnieuw gelast worden, weet niet wie die gelast heeft maar :o:o Even losslijpen en opnieuw vast zetten. Is niet veel werk maar ben er niet meer aan toe gekomen.
Bedrading hersteld, nieuw instrumentenpaneel gemonteerd (was helemaal geoxideerd en slecht geworden).
Roest kofferbak hersteld + in de bitumen gezet
Enz… enz..Is toen voor een hoop geld in gaan zitten, maar alleen maar ten voordeel voor mike dan ;).
Rembekrachtiger zit ver naar voren gemonteerd, kan de plek zien van de remleidingen daar zat hij helemaal !
23 juli 2010 om 12:05 #17690433origineel gepost door Kadett91
Er is best een hoop gedaan aan de auto sinds hij weg is gegaan brobbel ;).Subframe hersteld omdat hij was ingeslepen voor dat CIH blok klopt heb ik gedaan.
16V ingebouwd
Uitlaatsysteem ingebouwd
Achteras opnieuw eronder gemaakt (alles zat scheef en de schokbrekers zaten er levensgevaarlijk onder) klopt was er nog niet klaar mee.
zou mischien andere as onder komen.
dus hing nog los.
Corsa B gsi schokdempers eronder gemaaktOwh schiet me tebinnen, de panhard stang moet opnieuw gelast worden, weet niet wie die gelast heeft maar :o:o Even losslijpen en opnieuw vast zetten. Is niet veel werk maar ben er niet meer aan toe gekomen.
weet ik ook niet ikke niet in elk geval.Bedrading hersteld, nieuw instrumentenpaneel gemonteerd (was helemaal geoxideerd en slecht geworden).
Roest kofferbak hersteld + in de bitumen gezet
Enz… enz..Is toen voor een hoop geld in gaan zitten, maar alleen maar ten voordeel voor mike dan ;).
Rembekrachtiger zit ver naar voren gemonteerd, kan de plek zien van de remleidingen daar zat hij helemaal !
maar is idd dan nog genoeg aangedaan.
hij is er niet minder van geworden.23 juli 2010 om 13:16 #17690434Jammer genoeg hebben we het beide kwa tijd niet kunnen redden ! Belangrijkste is dat hij er nog is, en dat mike hem nu maar rijklaar maakt !
23 juli 2010 om 16:20 #17690435gaat helemaal goed komen maar wat is de panhard stang??
en ik wil er betere remen op gaan maken wat moet ik dan aan schaffen en wat past er zo op
ben met de bestuurderskant begonnen ff nieuwe fusee kogels bestellen en ff netjes maken ff spuiten fotos volgen
ik wil het goed doen dus dat kost wel tijd fotos volgen23 juli 2010 om 17:59 #17690436ja idd hij zit op een goede plek.
de panhardstang is de stang aan de achteras en chassis.
loopt van links naar recht’s23 juli 2010 om 19:11 #17690437oke en wat zou er aan gelast moeten worden heb wel gezien dat er een flauwe knik in zit verder nog niet echt na gekeken
en de remmen ik wil er graag geventileerde schijven onder hebben maar welke kan ik beste pakken en welke klauwen moet ik dan hebben
23 juli 2010 om 20:08 #17690438Waar hij op de achteras bevestigd is ! Wilde dit zelf losslijpen en glad maken en dan iets lager op de as monteren en netjes aflassen.
Kwa grotere remmen, 4 pots klauwen van een volvo worden ook welleens gebruikt met 2.2 geventileerde schijven dacht ik. Zou dat zeker aan pakken. De originele remmen waren :o het remde maar was wel spannend king:
29 juli 2010 om 20:02 #17690439zo ben al begonnen met de ophaning netjes schoon te maken en wat dingen te vernieuwen zoals remblokken en fuseekogels en ga van t weekend de remleiding aan de bestuurders kant er onder maken
hier ook een paar fotos
zoals je ziet is de remschijf behoorlijk roestig
zou ik ze nog weer kunnen gebruiken of zou ik ze moeten vernieuwen ??hier heb ik de ophanging behoorlijk schoon gemaakt en een beetje bij gespoten
ff tectyl in de wielkast spuiten dan ziet t er weer een stuk beter uit :Pnu maar hopen dat henri de rest van de spullen opstuurd hoor al ff niets meer van m hij zal t wel druk hebben met zn c kadettje king::D
meer fotos volgen in de loop vant weekend :afro
29 juli 2010 om 21:47 #17690440He mike, ziet er super uit ! Had je pm gehad.
De bobine die ik had twijfelde ik over dus zodra ik daar de echt goede voor heb stuur ik je die dit weekend nog op samen met wat spullen die ik gevonden had.
Zodra de B klaar is kom ik even kijken hoor, blijft toch een beetje m’n favoriet dit :wub
30 juli 2010 om 08:18 #17690441haha oke is goed ja ik heb al wat spullen besteld ook wat ik denk nodig te hebben
heb aan de bestuurders kant alles losse stukken tectyl los gemaakt kan de nieuwe laag er over heen de bumpers gaan er dit weekend af om op te knappen dus ben er wel druk mee bezig al gaat t niet zo snel ik doe t liever goed king: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.