Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › B-Corsa koplampen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 mei 2010 om 17:17 #17220912
Hallo,
Ik heb nieuwe lampen ingebouwd angeleyes.
nu werkt alles wel
maar ik heb de eyes zelf geschakeld via een extra schakelaartje met voeding via de zekeringenkast,
nu was opeens alle gereset aan auto radio en t.i.d.
en als ik de sleutel uit contact haal gaat de radio niet meer vanzelf uit en de centrale deurvergrendeling op afstandsbediening werkt niet meer!
Alle zekeringen zijn en doorgemetenWat kan dit zijn?
groetjes
7 mei 2010 om 17:19 #17668109of je hebt een kabel breuk gemaakt :hmmz
of er is een zekkering kapot!!!7 mei 2010 om 17:21 #17668110ok ga ik daar eens naar zoeken, zekeringen zijn alle ok die heb ik doorgemeten en er al uitgehaald, maar ik heb aan de zekeringenkast nix gedaan eigelijk alleen de eerste 20 amp zekering eruitgehaald en daar een kabeltje voor de plus bij gedaan! de min komt van het chassis af!
7 mei 2010 om 17:24 #17668111meet eens of er wel nog spaning op de zekkering staat?
zo kun je zien waar breuk zit
7 mei 2010 om 17:26 #17668112ja alles werkt dat is het stomme! ik had ook alles losgemaakt van de angel eyes maar toen bleef t ook aan
er zijn wel zekeringen waar geen spanning opstaat! ik heb wel dan de auto op contact staan!7 mei 2010 om 17:36 #17668113ja ik ken het probleem maar dat is een zekkering waar nu meschien geen stroom op staat!
ff meteneen vraag heb eens eerder gehad maar doen je gevarenlichten het wel nog of sigareten aansteker ??
7 mei 2010 om 17:41 #17668114net getest werkt allebei! alles werkt op de afstandsbediening deuren na en ik zag net dat hij weer alles gereset heeft!
7 mei 2010 om 17:45 #17668115maaar ik zie dat je uit zuid limburg komt! wel handig ik ook:P ga morgen verder zoeken eens! bedank en de groeten!
10 mei 2010 om 14:32 #17668116Hallo,
Ik ben eens gaan zoeken wat het probleem kan zijn, nu heb ik wat ontdekt
dat kastje van de remote doorlocks is gevoed via het stuur/contactslot, nu heb k dat kastje 1 van de 2 lostgetrokken en de radio gaat weet vanzelf uit zoals het hoort!
nu gaan soms de deuren vanzelf op slot tijdens het rijden en aan de bijrijderskant kan ik de auto afsluiten met de sleutel en dan gaan beide deuren op slot!Nu weet ik dat ik tijdens het aansluiten van de angel eye’s getest heb door de plus van de eerste 20 amp zekering te pakken en de min van het contactslot waar je de sleutel induwd te pakken alles werkte toen en toen heb ik de min via een schroef van t chassis afgepakt! kan het zijn dat die de centrale deurvergrendeling op afstandsbediening gemold heb omdat die op het contactslot gevoed word?
mvg,
Richard
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.