Aux in kabel voor radio astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Aux in kabel voor radio astra H

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Corjan
    Deelnemer
      kwalihavome
      Deelnemer

ja! wat wil je weten?

Anoniem

ff abonnementje op het topic. Ik wil het ook weten. Heb een CD30 mp3. Waar sluit je deze op aan, en hoe werkt het?

Corjan
          Deelnemer

Het gaat om een kabeltje wat je achter in de radio plugt en daar kun je dan je mp3 of andere dingen op aansluiten.
            http://uploadenfoto.nl/show-image.php?id=9a965233504cf1f352d0729c78178018″ onclick=”window.open(this.href);return false;.

Het gaat erom of dat het een beetje werkt.Ik heb zelf een CD3 radio in de auto zitten.

Anoniem

Er staat in het Duits bij:

Deze adapter is alleen compatibel met de fabrieksradio’s hierboven genoemd(CD30 MP3 / CDC40 / CD70 NAVI / DVD90 NAVI), wanneer een AUX-functie beschikbaar is (zie foto hieronder)

Hoe kom ik erachter of dat gaat, of is dat altijd zo met de CD30mp3?

opel-mark
              Deelnemer

ik kan je in iedergeval vertellen dat de verkoper sprookjes verkoopt als jij beweerd dat het bij alle modellen vanaf 2002 werkt, niet alle radio’s vanaf dat jaar zijn voorzien van een aux in dus heeft dat stekkertje helemaal geen nut.

jannick1990

ontgrendel je autoradio en trek deze eruit, kijk even achterop of die aansluitingen van dat stekkertje erop zit. zo niet werkt het sowieso niet. Kijk ook even in de inputs van je radio op het scherm of er aux/line in tussen staat!

kwalihavome
                  Deelnemer

Het is alleen mogelijk als je een nieuwe versie van de cd30 hebt. Eentje met de cdsleuf onder. Heb je heb boven, dan kan het sowieso niet.
                    Als je geen aux kunt selecteren als bron, kan je proberen om dit alsnog via opcom te activeren. Alleen dan heb je iets aan deze stekker.
                    Het werkt niet om deze alleen aan te sluiten. Het is geen “plug&play”. Tenzij aux al als bron te selecteren is.

Corjan
                    Deelnemer

Dan gaat het bij mij niet helaas. :sleeping
                      Bedankt voor de info.

opel-mark
                      Deelnemer

graag gedaan, het ging bij mij ook niet, ik heb er maar een andere radio ingedaan ;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.