AUX aansluting cd70 Astra H 2007

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie AUX aansluting cd70 Astra H 2007

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Stuutje

Beste lezer,

Ik weet dat er inmiddels veel over op het web staat, maar kom er gewoon niet uit. Ik heb gister een originele aux kabel bij de dealer gekocht. Deze wil ik plaatsen op de aansluiting die voorbereid licht achter de handrem. Nu wil dat prima, maar hij werkt niet. Ik was in de veronderstelling dat dit wel zou werken bij een CD70 en de problemen vooral zitten bij de CD30. Tech2 software?

Kan iemand mij helpen en aangeven welke stappen er nu gedaan moeten worden zodat mijn AUX aansluiting wel werkt?

Anoniem

Ja die je nog in te stellen met een tech-2/op-com.
        Bij het product programmeren ken je kiezen voor aux in die van jou staat nog op de instelling zonder aux in

Opeltje17
        Deelnemer

Code index moet je veranderen in de radio, alleen hoop voor je dat je radio ook is voorbereid.

Anoniem

Bij infotainment dacht ik waar dat ingesteld moet worden

Stuutje

Bedankt voor de snelle reacties. Zag online een code staan (Farbe Klavier lack: 13 271 255 Kennung: GD). Dit moet ik nog even checken, maar als dit er achterop staat moet hij zijn voorbereid. Eindconclusie is dus dat ik even langs de dealer moet om dit te laten instellen als het kan.

Opeltje17
              Deelnemer

liviu2004 of ZakhooiTM even contacten.

Hun hebben allebei een tech-2 om alles goed in te kunnen leren, liviu kan(mocht je radio niet zij voorbereid) alle AUX componenten in de radio solderen en het juist activeren.

liviu2004
                Deelnemer

>=2007, aux in ready.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.