aux aansluiting maken op cd30mp3

Forumindex Forums Modellen Astra aux aansluiting maken op cd30mp3

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gwn
    Deelnemer

Goede morgen,

mijn vraag is de volgende:

ik heb in mijn auto deze radio : Radio CD- en MP3 speler CD30, Radio CD- en MP3 speler CD30 (bron my opel).

Nu heb ik onderstaande op internet gevonden :

http://www.ebay.de/itm/AUX-Adapter-Kabel-3-5mm-Klinke-Stecker-Auto-Radio-iPod-iPhone-MP3-f-Opel-CD30MP3-/200987898344?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item2ecbcff1e8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

ik zou deze graag inbouwen, echter heb ik geen aux knop op de radio, ik weet dat er bij de modellen vanaf 2006 of 2007 waar er standard een aux aansluiting is op de cd knop staat : cd/ aux.

is het toch mogelijk deze aux aansluiting aan te sluiten en werkend te krijgen?

mvg
      ricardo

Patje gts

Zie diverse topics hier op het forum.
        Vanaf 10-2007 is het standaard

gwn
        Deelnemer

ik weet dat dit standaard is vanaf 2007. Maar ik wil weten of het zonder teveel verbouwen zeg maar mogelijk is. Ik heb geen zin om een middenconsole te gaan verwisselen + radio.

Indien het niet mogelijk zou zijn dan houdt het op. Maar als het een kwestie is van deze kabel aansluiten en iets veranderen in de radio qua software dan wil ik dit wel doen…

vectraW

Dan zou ik eerst even na de vod toe gaan en te kijken of het mogelijk is om aux vrij te laten programmeren, als dat kan zou die kabel moeten werken

Silence
            Deelnemer
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.