Autosleutel ingesloten

Forumindex Forums Modellen Corsa Autosleutel ingesloten

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    CORSA BB

probeer het eens met een tennisbal..
      http://www.youtube.com/watch?v=GkCGNzTGkuk” onclick=”window.open(this.href);return false;

bb
      king:

McKaamos
      Deelnemer

@CORSA BB wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=GkCGNzTGkuk” onclick=”window.open(this.href);return false;

bb
        king:

Jij kijkt geen Mythbusters, of wel?

CORSA BB

hahahaha…nop

bb king:

pinkpanther

@wim-v6 wrote:

makkelijk hoor, die Chip op het startblokje, ze zijn al makkelijk open te maken, dan ook nog het stelen vereenvoudigen door de startblokkeering op te heffen…

je kan ook bij een goede sleutelmaker een sleutel met code bestellen!!!!

bij ons worden deze zo gefixed, kost 5 minuten van je tijd, en een 25 euro.. (slijpen en coderen)

Willem

Ik ben intussen lid geworden bij de pechhulp. Ze konden mij wel pas na 48uur verder helpen, anders moest ik meer dan tweehonderd euro betalen.
            Mijn auto is oorspronkelijk gekocht in Wallonië, dus de dealer hier in Antwerpen kon mij niet aan de code van de sleutel helpen, bizar. IK moet bellen naar de dealer waar de auto is aangekocht, en zij zouden misschien mij adhv de chassisnummer kunnen helpen aan de code.

Fearless
            Deelnemer

@CORSA BB wrote:

bb
              king:

Hahahha, daar staat gewoon iemand achter met de afstandsbediening :jerry

Het simpelste en netste is de auto losbreken. Het liefste via de de deurstijl met een oppompbaar zakje.
              De anwb heeft die dingen zoiezo aan boord.

wim-v6
              Deelnemer

@pinkpanther wrote:

@wim-v6 wrote:

makkelijk hoor, die Chip op het startblokje, ze zijn al makkelijk open te maken, dan ook nog het stelen vereenvoudigen door de startblokkeering op te heffen…

je kan ook bij een goede sleutelmaker een sleutel met code bestellen!!!!

bij ons worden deze zo gefixed, kost 5 minuten van je tijd, en een 25 euro.. (slijpen en coderen)

Willem

Ik ben intussen lid geworden bij de pechhulp. Ze konden mij wel pas na 48uur verder helpen, anders moest ik meer dan tweehonderd euro betalen.
                Mijn auto is oorspronkelijk gekocht in Wallonië, dus de dealer hier in Antwerpen kon mij niet aan de code van de sleutel helpen, bizar. IK moet bellen naar de dealer waar de auto is aangekocht, en zij zouden misschien mij adhv de chassisnummer kunnen helpen aan de code.

Dat is een dilemma, je hebt er geen kenteken bij dan, dan kan en mag de dealer niet heel veel..

Willem

CORSA BB

maare..ik mag toch wel aannemen dat ie al open is..

bb king:

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.