Autoradio vervangen

Forumindex Forums Modellen Tigra Autoradio vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    michaeltjeh1

Goedenmiddag

Ik ben nu al 2 uur aan het klote met mijn autoradio die er maar niet uitwil ondertussen heb ik mijn hele dashboard ontframed :P en heb ik al aardig wat schade gemaakt :P alle schroefjes zijn losgedraait volgens mij? aan de voorkant 6 ik heb nog een Delco auto radio gewoon helemaal standaard dus wat zie ik over het hoofd? er komt nog geen beweging in de radio

mvg

Michael

michaeltjeh1

ik heb trouwens ook 4 van die pinnetjes in de radio zitten zodat deze ontgrendeld is. Ik kan er volgens mij beter een breekijzer bijhalen :p

wim-v6
        Deelnemer

haakje in de cassette of CD speler en trekken..

willem

Cyruzzz

misschien wil hij zijn radio wel “heel” laten ;)

Dus ik zou verder gaan, sloop je hele auto rond je radio weg…

XD haha

OpelRoos

Tigra heeft zelfde dash als corsa b gsi toch? Anyway toen ik mn standaard radio eruit heb gehaald had ik die speciale pinnetjes niet, toen met breinaalden, satestokjes e.d. aan de gang gegaan en als je de goede maat te pakken hebt gaat dat ding er ook gewoon uit hoor! Wel heb ik 1 kapje aan de zijkant los gemaakt om de boel een klein zetje te geven..

Succes ermee!

michaeltjeh1

Haha tis ondertussen gelukt t ging heel erg moeilijk de radio is dus ook zo krom als wat :P en me dashboard is een beetje beschadigt de radio was er volgens mij al eerder uit geweest en een beetje met onkunde terug erin gezet maarjah tis nu dus gelukt!

michaeltjeh1

Haha tis ondertussen gelukt t ging heel erg moeilijk de radio is dus ook zo krom als wat :P en me dashboard is een beetje beschadigt de radio was er volgens mij al eerder uit geweest en een beetje met onkunde terug erin gezet maarjah tis nu dus gelukt!

Anoniem

Ik heb de asbak eruit getrokken onder de radio en kon de radio zo met mijn hand en wat kracht naar voren duwen :)

wim-v6
                    Deelnemer

Deze ”originele radio’s klemmen als de weetniethoe en zitten altijd erg vast.

heb laatst ook weer een met een haakje in de CD speler eruit getrokken..

en ja de radio doet het nog prima..

je moet wel goede pennetjes hebben voor de blokkering waarmee ze vast zit in de slede.

Willem

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.