Autoradio + navigatie Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Autoradio + navigatie Astra J

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Gijs
    Deelnemer

Goedendag,

Ik heb een vraag over het vervangen van een originele radio van een Astra J. Leeftijd word waarschijnlijk rond de 2010, 2011. Naar gelang de aanschafprijs.
      Ik zie op het www diverse (multimedia)radio’s met navigatie voorbij komen die als vervanger kunnen dienen van de originele radio (zonder navigatie).
      Maar als ik zomaar een radio uitbouw en er iets nieuws inzet, gaat dan de computer van de auto over de rooie? Je moet nomaal toch dingen aan en afmelden? Mijn huidige Astra G van ’99 heeft daar nog geen last van.
      En klopt het dat als ik een Astra J koop waar origineel al een navigatie is ingebouwd dat deze niet te vervangen is door een aftermarket (multimedia)radio?
      Ik wil er wel een navigatie in hebben maar wat ik tot nu toe heb gevonden is dat de navigatie erg laat of niet worden geupdate. Dus dat je rond rijdt met kaarten van 3 a 4 jaar oud.
      Ik wil ook muziek kunnen luisteren en tevens tegelijk kunnen navigeren. Via sd kaart of iets dergelijks.

Iemand op het forum die mij enigszins kan wegwijs maken in deze materie of waar ik het 1 en ander kan vinden?

Bedankt alvast.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.