autoradio doet het opeens niet meer

Forumindex Forums Modellen Tigra autoradio doet het opeens niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Unbreakable
    Deelnemer

de autoradio doet het opeens niet meer….dus ik dacht radio begeven…ff nieuwe kopen, heb nieuwe gekocht hetzelfde probleem…als ik hem gewoon aansluit, brand dat rode lampje onder je frontje wel ( dat nep alarm lampje op je radio) maar verder doet de radio niks!!!

misschien zekering…maar welke zekering????
      op het klepje gekeken maar kwam er niet uit welke van de radio is…

graag hulp, of ander suggesties waar het eventueel aan kan liggen..

alvast bedankt

Unbreakable
      Deelnemer

nog een vraagje misschien een stomme vraag maar er zat een radio erin van 4x25watt nu heb een radio van 4×75 watt..moet ik dan nu ook een zwaardere zekering erin doen???

en kan iemand mij bevestigen dat het zekering nummer 17 moet zijn, en wat is er allemaal op die zekering aangesloten???

bedankt

rick-poeldijk

Ligt misschien aan de constante plus dat je nep lampje wel brand maar de rest niet, staat in je boekje welke zekering het is, en check ook de zekering achterop je radio

william

zekering op je radio controleren. en anders de zekering in je zekeringskast. als ik me goed kan herinneren ergens aan de buitenkant. meet anders even of je stroom hebt op 2 draden van de radio als je hem op contakt hebt staan.

een grotere zekering is niet nodig. als jje meet watt hebt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.