Autoradio Corsa 2006 D

Forumindex Forums Modellen Corsa Autoradio Corsa 2006 D

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Johnnyvanwaubach

Ik heb een vraag aan de opel-corsa 2006 freaks,

Zelf heb ik een corsa van juni 2006. met 2 din autoradio. maar dit schijnt een speciale te zijn.
      weten jullie of opels hier ook digitale van heeft nu heb ik tiptoetsen, maar zou graag eentje met navigatie ingebouwd.

Mijn oog was gevallen op : PIONEER NAVGATE 24BT -T
      maar het blijkt dus dat mijn opel de autoradio in een punt vorm heeft en deze wrschijnlijk niet zal passen.

Hebben jullie nog tips. of kan ik beter naar een opel-dealer gaan hier in de buurt.

TigraTripleT

Hoi Corsa rijder ik heb een Tigra Twintop met eenzelfde type 2din radio CD. Ik zit ook te denken om van de zomer wat anders er in te gaan bouwen.

Ik dacht aan deze bv, op Marktplaats Advertentie 633346960, voor de Pioneer heb je wel een verloop nodig voor de inbouw.

Verder moet je ook een GPS antenne hebben.

Johnnyvanwaubach

Inderdaad die heb ik ook gezien, maar ik heb zojuist 9vandaag) contact gehad met opel.nl en de plaatselijke opel dealer hier.
          hun zouden hem kunne inbouwen. en ook leveren denk dat ik zowieso een orginele digitale 2 din laat inbouwen.

:). ik houd jullie op de hoogte elk geval.

PyroNiels

Origineel met tochscreen is niet geleverd op de corsa c.
            Je kan gewoon de standaard 2-din halen die je zelf al noemde.
            Deze past gewoon, moet je wel even een andere afwerkrand en slede halen anders blijf je een spleet zien.
            Wil je ook de stuurwielbediening gebruiken (als je die hebt) moet je ook een verloopstekker (interface) hiervoor hebben.

Neem anders even contact op met Dennis Pijl (http://www.pijlaudio.nl) info@pijlaudio.nl
            Die kan je goed informeren en hanteerd zeer concurrerende prijzen.

Johnnyvanwaubach

ik heb de D… business editie kleur beige metalic… niet de c… vnadaar

PyroNiels

Sorry, excuses :D
                Dan nog kan je elke standaard 2 din erin zetten.
                Wel even een verloopstekker en frame halen. (+ interface voor de stuurwielbediening indien van toepassing)

Johnnyvanwaubach

Klopt stuur bediening heb ik idd. ik heb die kabel voor me parrot ck3100 kabel. is dat de zelfde?
                  of moet ik dan een andere. maar ben nog aan twijfelen of ik naar opel hekkerd hiervoor moet gaan?.
                  of gewoon online bestellen..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.