Automotive fotografie OPC

Forumindex Forums Overige Meetings Automotive fotografie OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252106
    Mazeratie
      Lid sinds:
      8 September 2012

      Hallo Opel eigenaren
      Ik ben Jarno en ben 15 jaar. Ik heb al aardig wat foto’s gemaakt van auto’s. En ben al 2 jaar actief als ”Autospotter”.
      Ik plaats regelmatig wat op Autogespot, Autojunk, Flickr photostream en andere sites. Sinds kort heb ik ook een Youtube kanaal met filmpjes van acceleratie van auto’s etc.
      Ik spot voornamelijk in omgeving Alkmaar.
      Ik hoop dat ik eens aanwezig mag zijn op een van jullie events omgeving Noord-Holland waarbij vele OPC modellen zijn.
      Of dat ik een OPC hier in de buurt (Omgeving Alkmaar) op de foto mag zetten.
      En dat ik daar dan foto’s mag maken.
      Ik hoop dat jullie mij goed genoeg vinden om dat de doen.
      Voor mijn werk kijk je bij deze links.

      Mijn Flickr pagina
      http://www.flickr.com/photos/78180474@N04/” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Mijn Supercar channel (Youtubekanaal)
      http://www.youtube.com/user/azeratie?feature=mhee” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Autogespot
      http://www.autogespot.nl/spots?spotter=mazeratie” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Autojunk
      http://www.autojunk.nl/?username=mazeratie” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

      #18064813
      MOOK
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 October 2005

        Mooie foto’s, leuk dat je ook echt oog hebt voor detail!!!

        #18064814
        Mazeratie
          Lid sinds:
          8 September 2012

          @MOOK Heel erg bedankt. Ik vind detail foto’s soms zelf mooier dan de normale ;)

          #18064815
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Hey, een medespotter :thumb
            Leuk dat je hier komt kijken!

            Ik had een eigen blog met spots en foto’s van evenementen, ben daar mee gestopt, o.a. vanwege tijdgebrek. Autogespot kijk ik wel eens op, ben het niet helemaal eens met de regels, dus posten doe ik niet.

            #18064816
            Mazeratie
              Lid sinds:
              8 September 2012

              @RISL
              Ohh leuk dat je vroeger ook spotte. Met wat ben je het dan niet eens van AG?

              #18064817
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Ik spot nog steeds, ik deel alleen de foto’s niet meer openbaar op internet.
                Hmm, ik vind het nogal beroerd op AG dat degene die de auto het eerst spot de foto’s mag posten.
                Zo had ik vrij regelmatig een auto willen uploaden waarna ik erachter kwam dat er al één of twee wazige, onscherpe foto’s van opstonden. Of bijv. bij dat snelwegspotten, dat de auto alleen van voren te zien is of half achter een vangrails.

                En de kwaliteit is er niet op vooruit gegaan nu de foto’s niet meer via de redactie de site op gaan, maar direct. Soms zie je gewoon een normale auto die als iets speciaals wordt geupload. En als het dan nog de eerste is in een stad/dorp, dan kun je het soms niet eens meer melden.

                Ik ga liever voor de kwaliteit van de foto’s, terwijl het bij AG altijd om de kwantiteit ging (hun database moet en zal zo groot mogelijk worden). Maar ik kijk er af toe nog wel, want soms zijn er wel bijzondere dingen te zien. Of om even te kijken waar je moet zijn in een stad als je iets leuks wilt tegenkomen op vakantie ofzo.

                Ik heb effe door jouw spots heen gekeken, ziet er goed uit :thumb
                Veel foto’s per auto, allemaal haarscherp en mooie details die vastgelegd zijn!

                #18064818
                Mazeratie
                  Lid sinds:
                  8 September 2012

                  @RISL Mooi dat je nu ook nog spot haha ! Die regel is er niet meer je kunt nu gewoon upppen. Als hij voor het eerst in die stad gespot is staat er een ster bij je spot zo niet dat staat er geen ster en staat hij wel op de site. Bedankt dat je me foto’s mooi vind. Kun je wat uploaden wil graag eens wat foto’s zien.

                  #18064819
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Ik zal morgen eens wat foto’s plaatsen, thuis loopt het internet er iedere keer uit en ik zit nu op mijn werk zonder foto’s.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.