Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum

Forumindex Forums Overige Meetings Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    dr_antrax
    Deelnemer

@cd-design wrote:

@dr_antrax wrote:

@joep12 wrote:

Nog iemand de reden gehoord waarom botter in de grindbak vloog!
      Die ging wel 50m door het grind… :jerry

Hij zei dat hij te laat geremd had. En later was zijn bobine stuk. Auto rijdt inmiddels weer

Ik had een bobine bij me maar hij wilde het niet proberen…Hij was een beetje klaar met de kadett (voor die dag dan he)

Ja geloof me weet hoe Andre zich voeld ik heb ook zoveel tegen slagen gehad dat ik ook zat te denken om te stoppen met de hobby en de Manta te verkopen maar krijg het niet over me hart heen. Bij mij was tijdens de sprint de nieuwe koppeling gesneuveld maar denk dat lag aan de drukgroep. Komt nu een omp in voor volgend jaar

Deepak
      Deelnemer

[youtube:2ipil6b0]http://www.youtube.com/watch?v=WBjF2i1O4vE[/youtube:2ipil6b0]

Dodge Charger :wors :wors :wors :wors

Deepak
        Deelnemer

[youtube:1sulrgh0]http://www.youtube.com/watch?v=oZ6k-P1DTsY[/youtube:1sulrgh0]

redbrick racing Evo

speedequipment
          Deelnemer

@Keesjr wrote:

Hier nog een rijder, in de Time-attack met de Manta!

Kees we hebben weer genoten hoe je die Ferrari aan het plagen was ! (volgend jaar op Hoosier A6 en winnen !)
            Groetjes Ronald , Marcel en Alex Speedequipment !

Keesjr
            Deelnemer

Ha mannen, ik loop nog steeds met een grijns van oor tot oor rond!
              Met een “Bauern-Ferrari” en echte Ferrari op z’n huid zitten king:
              Van de winter nog wat kleine aanpassingen/verbeteringen en kleinigheidjes aan de Manta doen, en een nieuw spoilerlipje monteren want het Mantzel spoilertje is gesneuveld ergens voor bos-uit :cry
              En misschien wel wat grotere voorremmen, 260 mm schijven zijn maar nét genoeg, in ieder geval heb ik nóóit last van blokkerende wielen ;)

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.