Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum.

Forumindex Forums Overige Meetings Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum.

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
  • Auteur
    Berichten
  • #17927976
    mooiwark
      Lid sinds:
      26 January 2005

      echt jammer dat er zo weinig animo voor is… alhoewel ik het ook wel kan begrijpen…. 14 euro voor een entree ticket, en dan ook nog is 6 euro voor je auto…. jammer dat er altijd in nederland voor zulke evenementen zoveel geld moet worden verdiend :( en als het nou is goed geregeld was hield ik me stil. maar dat valt ook meestal tegen….

      #17928047
      16VCalibra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2008

        het als alleen 14 euro voor een ticket als je bij een club staat. 6 euro is dan niet van toepassing zoals eerder vermeld..

        #17928048
        EBkadett
          Lid sinds:
          22 April 2006

          ik heb onze club kaarten ( opel freaks grunnen) net op de mail gekregen staan op R17.
          kan helaas nog geen lijst vinden van wie waar staat

          #17928049
          RickR91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 April 2011

            Helaas geen reactie op waar ik clubtickets kon bestellen, hoop dat het nog mogelijk is.

            #17928050
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Nog even voor de zekerheid was er wel of geen Club aangemaakt?
              Had het er met Rick over om met elkaar af te spreken op een plek vlakbij het circuit. bv van der valk. Kunnen we toch voor diegene die wel komen gezamelijk naar het circuit rijden en bij elkaar staan

              #17928051
              16VCalibra
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 July 2008

                Er is geen club aangemaakt!

                #17928052
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Oke bedankt voor de info.

                  #17928053
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Toch nog even voor die gene die wel komen en het een goed plan lijkt of op een vaste plak bij het circuit te verzamelen en gezamelijk naar het circuit te gaat. Het begint om 09:00. Een mooie tijd 08:30? Op de carpool parking bij het circuit?

                    #17928054
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      Assen – De politie heeft zondag het verkeer gecontroleerd in verband met een autoshow op het TT-circuit in Assen.
                      Tijdens de controle werd door de politie van Drenthe, Fryslân en Groningen samengewerkt met het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en de RDW.
                      Bij het politiebureau aan de Balkengracht werden twee controleposten ingericht en verder werd tijdens de controle gebruik gemaakt van motorrijders, radarvoertuigen en videovoertuigen.
                      Tijdens de controle werden de volgende overtredingen geconstateerd:
                      8 keer een snelheidsovertreding,
                      2 keer een overtreding voor scherp uitstekende delen op het voertuig,
                      1 keer een overtreding voor het verkeerd nemen van een rotonde,
                      2 keer voor het overschrijden van een doorgetrokken streep,
                      4 keer voor te donkere folie op de voorste zijruiten,
                      1 keer voor rechts inhalen op de snelweg,
                      2 keer voor het voeren foutieve kentekenplaat,
                      1 keer voor het niet aangeven van de richting,
                      2 keer voor het rijden met bespoten koplampen,
                      3 keer voor het rijden met een gladde band.

                      De politie vorderde op de A28 bij Pesse 3 rijbewijzen in vanwege een te hoge snelheid (2 keer 186 km/u en 1 keer 176 km/u).
                      De politie legde een automobilist een Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) op.
                      De automobilist haalde tot tweemaal toe in over een doorgetrokken streep en tot vier keer toe lag de snelheid veel te hoog.
                      Op de twee controleposten aan de Balkengracht werden 57 voertuigen afgeleverd ter controle.
                      31 voertuigen kregen een bekeuring op basis van een geluidsmeting en 16 kentekens werden ingevorderd.
                      Desbetreffende bestuurders moeten hun voertuig bij een RDW keuringstation aanbieden,op eigen kosten, en na goedkeuring krijgen zij het kenteken terug.
                      De radarvoertuigen behaalden de volgende resultaten: op de N33 werden 1636 passanten gecontroleerd en 66 reden er te hard, op de N351 werden 1190 passanten gecontroleerd en 125 reden er te hard.
                      Na afloop van de autoshow vond op De Haar een verkeersongeval met materiële schade plaats.
                      Drie auto’s raakten betrokken bij een kop-staart botsing.
                      Een onbekend aantal inzittenden had na de aanrijding nekklachten.
                      Twee ambulances en een ambulancemotor verleenden ter plekke eerste hulp.

                      Dit beloofd nog wat voor het Duitse Autosport Festival…

                      #17928055
                      imported_Gsifreak
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Echt kl**tzakken zijn het…

                        daarom vindt ik het zelf ook steeds minder leuk om naar die evenementen te gaan. al is je auto legaal op bepaalde dingen, dan weten ze je op wat anders te pakken..

                        Denk dat ik maar een ambulance aanhanger achter me astra H ga zetten en de corsa maar lekker per aanhanger op de stipbaan zet :fy1

                        #17928056
                        Juffer1
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          26 July 2006

                          Op zich heb ik er geen problemen mee dat ze controleren, maar pik dan diegene eruit die ook aandacht vragen.

                          Wij rijden de hele snelweg niet harder dan 100 km/u juist om zo min mogelijk op te vallen, maar als je ook ziet hoe hard sommige dwazen die kant op vliegen dan kan je op je vingers natellen dat ze tijdens dit soort evenementen blijven controleren.

                          Vorig jaar waren er op de terugweg 2 dwazen in een “ander” Duits merk (zo’n merk met 2 letters) die links en rechts (over de vluchtstrook) voorbij kwamen :swear

                          #17928057
                          sw16v
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            1 July 2004

                            ach dat risico zit er in, de meesten zijn wel dwazen die worden aangehouden.
                            als je daar heen gaat weet je dat je gecontroleerd word hoe dan ook. en in alle richtingen.

                            ik ben er dit jaar niet geweest om meerdere redenen…..

                            #17928058
                            FnF_racer
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 October 2004

                              @Juffer1 wrote:

                              een “ander” Duits merk (zo’n merk met 2 letters)

                              merk met 2 letters? VW of MB is geen merk maar afkorting….. :vertag :jerry

                              ongeluk was niet te missen, maar zag er in eerste instantie maar 2 staan, tenzij die Corsa die iets terug stond er dan ook bij hoorde.

                              verder vind ik de controle’s wel goed, zolang het maar zinvol is.

                              als het een gevaar op kan leveren, of het is idd zinloos gedrag van mensen, dan ja.
                              maar ook is het idd wel zo, dat ze soms ook bekeuren voor bekeuren.

                              ach ja, zo lang je je gedraagt, en alles op orde hebt, heb je niets te vrezen. ;)
                              zo ga ik altijd naar evenementen toe, met dat in mijn kop.

                              #17928059
                              david verburg
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                2 July 2004

                                ik kom er niet meer uitgemolken comercieele bende is het en nog een dikke controle op de koop toe
                                nee bedankt!

                                #17928060
                                sebastiaankadettcabriogsi
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  27 November 2005

                                  ben wel geweest maar zijn om 7.15 vertrokken uit groningen dus waren we de controles voor.

                                  en op de terug weg binnendoor gegaan. (me velg randen staken wel wat uit) dus kneep hem wel. maar ik vind het kunnen.

                                  #17928061
                                  funkycorsa
                                    Lid sinds:
                                    3 March 2009

                                    bij ons in de meern geen controlles of politie gezien :jerry
                                    maar idd bij de grote events word er gecontroleerd kun je op wachten natuurlijk :thumbdown

                                  16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.