Automatische dag/nacht schakeling NAV 50 Vivaro 2015

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Automatische dag/nacht schakeling NAV 50 Vivaro 2015

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    arnovariante
    Deelnemer

Als ik de lichtsterkte op auto zet staat de NAV 50 de hele dag in de nachtmodus.
      Alleen als de zon heeeeel erg hoog aan de hemel staat werkt de dag modus.
      Met als gevolg dat ik steeds heen en weer moet schakelen tussen dag en nacht modus want de dag modus is in het donker echt veel te licht en in de nacht modus vind ik met name de navigatie niet goed wat kleur betreft.

Hebben jullie daar ook last van?

arnovariante
      Deelnemer

Niemand heeft hier verder last van begrijp ik?
        Ik heb het al eens aangekaart bij de garage tijdens een van de vele bezoeken om alle puntjes voor elkaar te krijgen die niet goed waren gegaan met de aflevering maar ze konden er niets aan doen werd mij verteld.
        Maar als niemand van jullie dit “probleem” heeft is misschien de dag/nacht sensor bij mij niet helemaal lekker…..
        Dan moeten ze die maar vervangen.

Autodelta
        Deelnemer

Arno,

Navi 50 is gewoon bagger, heb de Tomtom al een paar keer moeten pakken omdat ik mij klemreed
          een paar collega’s van mij zijn al aan het uitvogelen hoe ze netjes een andere navigatie kunnen plaatsen op de plek van de Navi 50.
          De simpelste tomtom schakelt over van dag naar nacht de Navi 50 gaat op nacht als de verlichting aangeschakeld wordt.

arnovariante
          Deelnemer

Gaat de NAV 50 op nacht als de verlichting aan gaat?
            Dus als ik alle verlichting uit zet blijft hij op dag?
            Niet dat ik dat wil maar het is wel interessant om eens te testen.
            Op zich ben ik wel tevreden over het apparaat op zich, het is geen topper maar echt problemen heb ik nog niet gehad.
            Maar de kans bestaat zeker dat ik nog eens een dubbel DIN apparaat laat plaatsen.
            Het volume van het Bluetooth gedeelte is belachelijk natuurlijk maar dat zal wel eens softwarematig worden opgelost.

Andre_Ede

Heeft de NAVI 50 niet zo als de NAVI 600 een Dag, Nacht, Auto optie ?

arnovariante
              Deelnemer

Jazeker heeft de NAV 50 die standen.
                En dan ook nog helder, midden en donker .

Maar ik heb het over de stand AUTO.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.