Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › automatische airco vectra c 2005
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 juli 2009 om 16:43 #17211046
Hallo, ik heb een vecta GTS van 2005 met automatische climaat regeling
Ik heb een vraag, als ik knopje auto indruk, wordt natuurlijk alles automatisch geregeld, maar hoe krijg ik hem weer van auto af?
Op het brandende knopje auto drukken werkt niet namelijk.
En via het handboek…kom ik er niet uit,,,zal wel blond zijnHoe krijg in onder het rijden het brandende knopje auto uit?
Ik dacht dat het inschakelen met indrukken zou gaan en uitschakelen door weer op brandende knopje auto te drukken?
Maar ne zo werkt het dus nietHet zal wel ergens in de instellingen te veranderen zijn,,,ik zie het ff niet en ik ga zaterdag naar Luxemburg….en zou het dus graag even weten, voor onderweg..
In princype denk ik dat je altijd auto gebruikt..maar..toch
wie weet is het bv lekker en wil ik zonder airco rijden kan dit?:wtfIk hoor graag, :wors
Arnold
Gr
arnold
31 juli 2009 om 16:57 #17505997origineel gepost door aapje1963
Hallo, ik heb een vecta GTS van 2005 met automatische climaat regelingIk heb een vraag, als ik knopje auto indruk, wordt natuurlijk alles automatisch geregeld, maar hoe krijg ik hem weer van auto af?
Op het brandende knopje auto drukken werkt niet namelijk.
En via het handboek…kom ik er niet uit,,,zal wel blond zijnHoe krijg in onder het rijden het brandende knopje auto uit?
Ik dacht dat het inschakelen met indrukken zou gaan en uitschakelen door weer op brandende knopje auto te drukken?
Maar ne zo werkt het dus nietHet zal wel ergens in de instellingen te veranderen zijn,,,ik zie het ff niet en ik ga zaterdag naar Luxemburg….en zou het dus graag even weten, voor onderweg..
In princype denk ik dat je altijd auto gebruikt..maar..toch
wie weet is het bv lekker en wil ik zonder airco rijden kan dit?:wtfIk hoor graag, :wors
Arnold
Gr
arnold
het knopje auto gaat uit zodra je aan de standknop draait(grote draaiknop in het midden)
hiermee regel je de blaaskracht.als je de airco uit wilt hebben moet je drukken op de standknop en dan kom je in het menu van je kachel/airco en hier kun je diverse dingen instellen:thumbup
ook handig is het zodra je de auto verlaat(en van het contact af zet) en nog een keer op de AUTO knop dukt gaat de nawerking van de airco aan dus is je auto nog een aantal minuten verkoeld(met het tanken ofzo):thumbup
succes
31 juli 2009 om 17:46 #17505998als je de linkerknop indrukt gaan de temp links en rechts gelijk
31 juli 2009 om 18:05 #17505999Bedankt voor de duidelijke en snelle uitleg…
Ben er blij mee het even te weten..
Sommige dingen is horen beter …..dan lezen dus..
Misschien weet je dit ook
Op de zafira die ik had, had je ab sleutels open doen 1x drukken(knipperlichten gaan ff) en opslot doen 2x drukken op de AB (knipperlichten gaan ogmaals)
Dan ging de auto in een soort mechanische diefstalbeveiliging..bv slot knoppen achter en bijrijder kon je niet omhoog doende vectra is anders
1x drukken bestuurders deur los Knipperlichten gaan ff
2x klikken alle deuren los weet ff niet of er dan knipperlichten dan weer gaan.
en dan de achterklep bediening nog..Maar bij het opslot doen, is het maar 1x drukken en opslot,,,,(knipperlichten gaan ff)ingedrukt houden gaan ramen dicht en spiegels klappen is,,maar niet zoals de zafira nogmaals drukken voor de mechanische diefstalbeveiligings stand dus nogmaals knipperlichten ff)
Garage zei dat dit alleen een tweede keer werkt vanaf bj 2005 als je echt alarm hebt…Vr groet misschien weet je het..
Arnold
31 juli 2009 om 18:08 #17506000ik heb een 2005 met Alarm, maar heb exact hetzelfde als wat jij hierboven beschrijft dus die dealer… Misschien moet ik het alarm altijd handmatig aanzetten hoor, ik doe dat eigenlijk nooit…
** EDIT ** net effe gekeken bij mijn alarm, maar er gebeurt echt niks als ik op het alarmknopje druk…. Het lijkt wel of er een lampje onder zit… ook als ik snel uitstap en alle sop slot doe gebeurt er niks.. Gaat nergens een rood ledje knipperen ofzo..:hmmz
1 augustus 2009 om 18:18 #17506001Werkt het alarm wel?
Trek eens een deur open lol…
Misschien moet hij wennen lol…
1 augustus 2009 om 19:09 #17506002origineel gepost door aapje1963
Werkt het alarm wel?Trek eens een deur open lol…
Misschien moet hij wennen lol…
Zitten braak sensoren onder de spiegel… maar om het nou te testen en het raam te breken…
Misschien weet iemand hier het wel hoe of wat..Greetz,
Eric met een C
1 augustus 2009 om 21:06 #17506003je raam open laten en dan vervolgens je arm naar binnen steken en kijken of hij af gaat.
3 augustus 2009 om 06:12 #17506004Ik had op mijn omega ook dat je bij het draaien van de sleutel de 2e keer een mechanisch slot kreeg.
Nu heb ik een vec c 2005 en deze heeft dit niet. Na wat navraag ben ik erachter gekomen dat dat weg bezuinigd is in de 2005 serie. Als ik het goed heb zijn latere modelen er wel weer mee uitgerust.
P.s. je kan wel het openen van de deuren wijzigen. Nu is het 1 keer drukken 1 deur open en 2e keer drukken alles open. Je kan het wijzigen in 1 keer drukken alles open.
staat in de handleiding.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.