Automatisch dimmende binnenspiegel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Automatisch dimmende binnenspiegel

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    walter22
    Deelnemer

Kan iemand mij vertellen of je eenvoudig een automatisch dimmende binnenspiegel kunt aansluiten in een vectra C?
      Ik wil niet alles loshalen. Ik zie zoveel verschillende uitleg mogelijkheden maar niet wat ik zoek via internet.
      Is het zo simpel als van de binnenverlichting de massa – en de geschakelde + te nemen en die op 2 van de 4 draden op de spiegel aan te sluiten of is dat te makkelijk gedacht?

Anoniem

Doe t dan gelijk goed. Het is niet veel werk als je t hemeltje loshaalt. Alleen even weten wat je doet. Heb t ook gedaan

Anoniem

als je een how to wil tik ik t wel ff uit

walter22
          Deelnemer

Ja graag. Een how too is altijd makkelijk. Bedankt vast!

Anoniem

Nodig: Spiegel en kabellint naar je REC. Dat is de kast linksachterin je kofferbak.

Loshalen:
              Spiegel eraf
              Binnenlicht unit eruit. Dit doe je door het voorste gedeelte(klepje zeg maar) los te halen. Daarna het glaasje loswippen en dan de 3 schroeven loshalen. Dan kan de unit eruit
              Zonneklep loshalen links en de klemmetjes losschroeven. Zitten geborgd met een plastic staafje, los te halen met een schroevendraaier oid.
              Handgrepen voor en achter links loshalen
              B-stijl(naast je stoel) loshalen: Klepje bovenin loswippen en losmaken
              A-stijl loshalen, zelfde principe
              Deurrubbers voordeur en achterdeur aan de bovenkant lossen
              Stijl bij je kofferbak ook lossen: Laat de gordel maar zitten, gaat erom dat je een beetje ruimte hebt.

Hierna de kabel in je REC pluggen en over de hemel naar voren leggen. Alles monteren in omgekeerde volgorde en je bent klaar

Anoniem

viewtopic.php?f=6&t=193348 onderaan de pagina wat pics. Zou persoonlijk van de gelegenheid gebruik maken voor een kabellint met alles erop en eraan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.