(automaat)versnellingsbakken? hier dan maar…

Forumindex Forums Techniek Overige motor types (automaat)versnellingsbakken? hier dan maar…

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    tijs
    Deelnemer

goed.. in mijn ideale wereld waar er altijd ruimte zat is in de motor tunnel (en zoniet er een hamer is..)
      vroeg ik me af wat voor automaatbakken je allemaal hebt voor rwd ohc motoren…

liefst zie ik ook de overbrengingen, maar als ik de types weet (benaming) moet ik al een heel eind zelf kunnen komen…

het meest benieuwd ben ik naar de 4 traps ;) maar 3 traps info is zeker ook welkom!

wim-v6
      Deelnemer

kan je niks vinden op http://www.opel-infos.de

Willem

tijs
        Deelnemer

ken ik niet, dus zal ik eens gaan doen.

CLOG

Hi Prayer

Naar mijn weten is er geen recente motor die een 3 traps automaat heeft.
            Het is 4 tot 6, ik denk dat de 5 traps is de beste automaat is, wanneer je een 2 de hands Opel koopt laat de eerte servise door een Opel dealer uitvoeren.
            Ik kan niet ingaan om de reden hiervoor.

Groeten
            Eric

tijs
            Deelnemer

ik denk dat ik een meer dan 4 traps automaat heel lastig in de auto ga krijgen, ik kan de tunnel wel wat aanpassen.. maar ik ga er geen hele nieuwe inzetten.
              liefst zou ik natuurlijk een automaat kopen uit een auto die ik ff kan testrijde, en zien of hij niet lekt e.d.

maar kan ook altijd nog gewoon handbakkie worden, tis een beetje spelen/zoeken met ideeën.

Puchtdi

origineel gepost door CLOG
                Hi Prayer

Naar mijn weten is er geen recente motor die een 3 traps automaat heeft.
                Het is 4 tot 6, ik denk dat de 5 traps is de beste automaat is, wanneer je een 2 de hands Opel koopt laat de eerte servise door een Opel dealer uitvoeren.
                Ik kan niet ingaan om de reden hiervoor.

Groeten
                Eric

De Opeldealer in eindhoven laat me mooi rondrijden met 4 liter olie ipv 5 die in mijn automaat moet, met de excuses dat alles op is.
                Maar ze zullen hem niet op een later tijdstip bijvullen, en toch 175 pop in rekening brengen.
                En de automaatbak is net de enige olie die ik zelf ook niet bijgevuld krijg.
                En dan willen ze zo graag dat je naar een merkdealer gaat.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.