maar let wel… het is niet zo even omhangen :D
heb het pas keer gedaan bij een tussenmodel `82er a1
nodig:
* de bak natuurlijk
* voorste gedeelte van de aandrijfas, deze is korter
* mogelijk hoek-profiel 5×5 om zelf een ophaning te maken.
voor het bevestigen van de bak. daarbij ben je ook een 4 of 6 tal
bouten m10 nodig. ( m10x20)
*6puls gever van astra kadett corsa gsi,
deze op de km aandrijfing monteren, en daarop de km teller kabel.
de pulsgever aansluiten op het electronica kastje van de bak.
( indien geen G aanduiding achterop dash aanwezig is)
*a1 = plekje maken voor de schakelaar 3 of 4.
*as = kapje van pook verwijderen, en andere met ruimte voor schakelaar
monteren.
*motor en bak, gelijk uit en inbouwen…absolute aanrader.
*juiste bevestiging van de kickdown en gaskabel voor op de inlaatbuis
(zit niet altijd bij de bak inbegrepen)
*nieuwe atf
*nieuw filter voor de bak.
*pakking voor de bak
dacht het meeste nu wel gehad te hebben.
owja… geduld is ook makelijk