automaatbak, getrag 240, monza a2

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD automaatbak, getrag 240, monza a2

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    chriske
    Deelnemer

ik heb mijn kapotte automaatbak gewisseld met een getrag 240 bij een monza a2

nu zijn er nog dingen kwa bekabeling die er aangepast of verwijdert moeten worden
      omdat als de automaat er in zat de monza juist maar start als die in P staat

dus moet dit contact of kabeltje toch verwijdert worden of hij start toch niet

denk ik

grtz

GSE
      Deelnemer

Je moet ff kijken je hebt over de tunnel wat draden lopen…deze zitten normaal op de keuze schakelaar PRND21 als die niet in de N of P staat word het signaal naar de startmotor onderbroken,kijk zelf ff welke draden je moet overbruggen..2 draden moeten verbonden worden om een startsignaal af te geven..

chriske
        Deelnemer

volgens monzake vanop big opels zou het zwart en rode draad zijn die verbonden moeten worden
          en dat kan kloppen met jou uitleg GSE die rode en zwarte lopen ook over de tunnel naar de keuze schakelaar

grtz

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.