Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
weet iemand misschien of automaat bak aan sluiting op het onderblok het zelfde is
ik heb een corsa met een X1.4XE motor deze wil ik van handgeschakeld ombouwen naar automaat
maar moet ik dan echt een bak,vliegwiel,koppelomvormer van een X1.4XE hebben
of past die van de type`s C1.4NZ,C1.4SE,C1.4SEL,X1,4SZ ook wie kan mij dit vertellen
De motortypes X12XE, C14NZ, C14SE, X14SZ en X14XE hebben de AF13 automaatbak, zie voor verdere info ook http://www.opel-infos.de/getriebe/af13.html
Naar mijn inzien moet het kunnen passen.
Mogelijk zit er ook andere software in de motor ecu i.v.m. de automaat.
Naast de motorische / bak spullen, heb je ook de pedalen en pook nodig van de automaat.
Misschien kan je deze ook van andere auto’s / modellen gebruiken?
Astra F en Tigra A hebben op Opel Infos te zien dezelfde Alpha codes.
Auteur
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.