Automaat werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Automaat werkt niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    VinceSK

De automaatbak van mn Vectra b V6 werkt niet meer, heel af en toe doet ie het maar meest van de tijd niet en moet ik met de hand schakelen.
      Het lampje van de bak brand dan ook op het dashboard, als de bak het wel doet brand het lampje ook niet en blijft ie het ook doen tot de auto een keer uit is geweest.
      Tevens doet de centrale deurvergrendeling van de linkerachterdeur het ook niet meer en kan ik de deurpin ook niet handmatig naar beneden drukken.
      Iemand een oplossing?

sw_reijnders
      Deelnemer

lampjes branden, dus eerst uitlezen.
        foutcodes op schrijven
        en die hier vermelden ;)

centrale deurvergrendeling
        – deurpaneel eraf en slotmotor vervangen.

Gupy
        Deelnemer

Jij heb toch ook wel wat pech met je Vec he? Eerst motor en nu bak?

Hopelijk valt het mee. Als je nog wat automaat delen nodig hebt, dan U2U maar, heb hier alles liggen.

VinceSK

Ja ik heb inderdaad heel wat pech gehad met de vec, maar goed ik zal hem uit laten lezen en bedankt voor de tip van de centrale deurvergrendeling.

fritske
            Deelnemer

Zelfde probleem had ik vorige week met de automaat, ook regelmatig branden van airbaglampje, en koplampen die binnen een dag kapot waren, wijzertjes op dashboard die af en toe flipperden. Bleek dynamo te zijn die af en toe teveel spanning leverde (19 volt), waardoor o.a. de automaat in storing viel, en bleef tot het moment dat contact uitgezet wordt.
              Opgelost met nieuwe dynamo.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.