automaat

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila automaat

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243263
    basbrus
      Lid sinds:
      15 November 2011

      hallo allemaal heb sinds 2 wkn een 2.2 automaat zafira had de 15 de een storing met bak p0705 wat zou dit kunnen zijn .hij is van nov 2002 bakolie nooit gedaan ook hoog benz verbruik geen lekkage thermostaat?. hhor graag idee van jullie met vriendelijke groet bas

      #17942367
      Robin82
        Lid sinds:
        8 September 2010

        Hoi,

        De code staat voor: Sensor keuze hendelstand, ingangssignaal standen (p,n,d,r)storing in het circuit..
        Je kan de bedrading, sensor keuzehendelstand controleren.
        Kan ook nog in de transmissie-, aandrijflijn- of motorregelmodule zitten

        Succes :thumb

        Robin

        #17942368
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Keuze hendel schakelaar op de bak vervuild..

          Willem

          #17942369
          basbrus
            Lid sinds:
            15 November 2011

            bedankt voor reacties heb zaterdag de zaak waar ik hem gekocht gebeld heb die zeiden stekkers controleren heb ik gedaan alees met contactspray behandeld het gaat nog goed had ook gelezen bakolie verv is nog nooit gedaan staat nu op 123000 km is nog nooit gedaan wat voor olie en filter gaan erin hoor graag wat mvgr bas

            #17942370
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Ik heb het vermoeden dat als je m laat uitlezen dat je storing op de keuze schakelaar hebt..

              Deze zit op de versnellingsbak aan de radiateurzijde, soort pizzapunt met een hevel erop, waarop de schakelkabel zit geklikt.

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.