Automaat

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    babyblue
    Deelnemer

Sinds gister loopt de a admiraal weer maar nu wou ik wegrijden kan hij de kracht niet overbrengen.. hoe kan dit? te weinig olie in de bak? of iets anders? olie hebben we al bijgevuld dus zal het straks weer even proberen.

mallemalle

filter verstopt of te weinig olie

anders bak versleten

babyblue
        Deelnemer

Nou voor de motorwissel deed de bak het super goed dus lijkt me sterk dat de bak plots versleten is. Maar ik heb geen verstand van automaten maar dat ding met de koppelingsplaten erin vol met olie is die zelfvullend? dus via de automatenbak?

fluks
          Deelnemer

de koppelomvormer word gevuld door de oliepomp die in de bak zit maar pijl je wel met draaiende motor

babyblue
            Deelnemer

[rquote=1902539&tid=145436&author=fluks]de koppelomvormer word gevuld door de oliepomp die in de bak zit maar pijl je wel met draaiende motor[/rquote] Nee zal dit volgende keer even doen

boyanka
              Deelnemer

;)wanneer is het filter voor het laatst vernieuwd? dit moet je zeker iedere 2 jaar doen

mallemalle

[rquote=1902532&tid=145436&author=babyblue]Nou voor de motorwissel deed de bak het super goed dus lijkt me sterk dat de bak plots versleten is. Maar ik heb geen verstand van automaten maar dat ding met de koppelingsplaten erin vol met olie is die zelfvullend? dus via de automatenbak?[/rquote]

vacuumleiding aangesloten?

babyblue
                  Deelnemer

De automaat hebben we niks aan gedaan alleen de motor verwisselt en toen is er olie uit de koppelomvormer gegaan dus dat moet er eerst weer in.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.