AUTOBANDEN

Forumindex Forums Modellen Astra AUTOBANDEN

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18030256
    midnight black
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 December 2011

      Op mijn Zafira net 2e set Michelin energysaver zitten, slijten nogal wat harder op een Zafira (na circa 40000km opgerookt, had destijds Michelin Pilot op mijn Astra en gingen zeker net zo lang mee, en veel meer fun ;) )

      #18030257
      TerryB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 January 2012

        Ik heb op mijn coupe Milestone green sport bandjes, was niet mijn keuze, deze zaten er nieuw onder toen ik de auto kocht (4k km geleden). Ben er zeer tevreden over, veel grip! Banden maat is 205/45/r17.

        #18030258
        Christiaan Hummel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2011

          Ik rijd al sinds ik mijn Astra F station heb op Firestone Multihawk, maat 175/65/r14, bevallen me goed, en zijn niet te duur, nu na 45000 km nog steeds niet versleten, terwijl de Astra f station van mijn pa vroeger banden vrat! In de winter rijd ik overigens om Michelin M+S banden, zelfde maat. Die vind ik fijner dan de firestones want ze zijn wat geruislozer en plakken beter aan de weg (duhh: zijn winterbanden). Ik denk dat ik als volgende vredesteijn T-Trac of Michelin zomerbanden eronder laat leggen. Iemand ideeen welke het beste is?

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.