autoambulance/ oprijwagen omg. putten

Forumindex Forums Overige Opel algemeen autoambulance/ oprijwagen omg. putten

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    wingersv
    Deelnemer

is er iemand hier op het forum in/ rondom putten die een oprijwagen of autoambulance heeft en mij eind mei wil helpen om een wagen van putten naar nijkerk te vervoeren?
      het hoeft natuurlijk niet voor niets ;)

grts

-BlendjuH-
      Deelnemer

Er zijn ook gewoon aanhangers te huren …
        Als je iemand kent die een trekhaak heeft en
        het gewicht mag trekken ;)

wingersv
        Deelnemer

daar heb je gelijk in :) maar ik vind de prijzen die ze vragen voor het huren van zo’n ambulance wel erg duur.
          ik heb zelf wel een trekhaak maar geen b-e rijbewijs :S
          en de gene met trekhaak en rijbewijs die ik ken, die werkt s’avonds als de wagen verplaatst moet worden, en heeft in het weekend nooit tijd :thumbdown

-BlendjuH-
          Deelnemer

Die hier in Lelystad zit vraagt 40,- voor zo’n aanhanger …
            De rest zal inderdaad wel duurder zijn :hmmz

Dan houdt t op …
            Maar volgens mij mag je er toch ook mee rijden als je een b rijbewijs hebt ?
            Die regels heb ik nooit gevolgd dus zou het niet helemaal weten :???:

arjontje
            Deelnemer

@-BlendjuH- wrote:

Dan houdt t op …

Ik ken bedrijven waarbij je geen BE rijbewijs hebt je de autotransporter niet mee krijgt. Is maar goed ook, als die niet hebt en je krijgt een ongeluk terwijl BE nodig was ,dan ben je niet verzekerd.

-BlendjuH-
              Deelnemer

@arjontje wrote:

@-BlendjuH- wrote:

Dan houdt t op …

Ik ken bedrijven waarbij je geen BE rijbewijs hebt je de autotransporter niet mee krijgt. Is maar goed ook, als die niet hebt en je krijgt een ongeluk terwijl BE nodig was ,dan ben je niet verzekerd.

Bij hun krijg je ook niks mee mits je er de juiste rijbewijs voor hebt …
                Wat denkt ja wat dat gaat kosten als je dan niet verzekerd bent :shock:
                Maar daar gaat het nou niet om ;)

midnight black
                Deelnemer

Met alleen B rijbewijs mag je maximaal een aanhanger trekken die maximaal geladen een gewicht heeft wat lager is dan het leeggewicht van de auto en een totale massa van maximaal geladen aanhanger en maximaal geladen aanhanger de 3500kg niet overschrijdt. En de aanhanger mag geen tandemasser zijn.
                  Ontopic, je kunt mischien een paar garages benaderen en vragen wat het kost.
                  Of lid worden van de ANWB bellen dat je gestrand bent in Putten en of ze de auto ff naar Nijkerk kunnen vervoeren. :jerry :jerry

wingersv
                  Deelnemer

@midnight black wrote:

Of lid worden van de ANWB bellen dat je gestrand bent in Putten en of ze de auto ff naar Nijkerk kunnen vervoeren. :jerry :jerry

haha dat gaan ze vast geloven met een auto met nog een halve motor er in :jerry

tis niet dat ik niet met een aanhanger kan rijden, heb het al vaak en veel gedaan :hmmz maar om nou met een kadett gsi een autoambulance te gaan trekken met een rekord er op dat risico ga ik niet nemen.

midnight black
                    Deelnemer

En dan tegen de ANWB: “ja het duurde zolang voor jullie kwamen ik was zelf maar eens op onderzoek gegaan onder de motorkap” :jerry
                      Maareh met Kadett een Rekord trekken gaat em denk ik inderdaad niet worden.

wingersv
                      Deelnemer

haha jah idd :D
                        denk dat ik de volvo van me pa maar in beslag ga nemen :hmmz kijken of die er in trapt. en dan ergens proberen een kar mee te krijgen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.