autoambulance gezocht voor vervoer manta carroserie

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling autoambulance gezocht voor vervoer manta carroserie

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17709250
    mallemalle
      Lid sinds:
      8 June 2010

      en oprijwagen kan je overal wel huren, met alleen b, 100 euro per dag is standaard 100 km vrij ook, en de meesten rekenen 0.20 per extra kilometer

      #17709251
      black champion
        Lid sinds:
        18 July 2004

        [rquote=1827960&tid=131025&author=astrastationgsi]heb je een e rijbewijs nodig om met een autotrailer te rijden ik doe het altijd zonder e rijbewijs net zo makkelijk en als je normaal rijdt en geen maffe stunts gaat uithalen laat oom agent je gewoon rijden netje 80 en zorgen dat alles in orde is aan de auto en autotrailer[/rquote]

        je mag 90 hoor!

        en, als de manta nog niet opgehaald is laat het even weten ik kan je wel helpen!

        heb een ambulance en E rijbewijs en woon vlakbij st oedenrode

        u roept wij draaien

        #17709252
        TheBlackMagic
          Lid sinds:
          6 March 2006

          [rquote=1853236&tid=131025&author=black champion][rquote=1827960&tid=131025&author=astrastationgsi]heb je een e rijbewijs nodig om met een autotrailer te rijden ik doe het altijd zonder e rijbewijs net zo makkelijk en als je normaal rijdt en geen maffe stunts gaat uithalen laat oom agent je gewoon rijden netje 80 en zorgen dat alles in orde is aan de auto en autotrailer[/rquote]

          je mag 90 hoor!

          en, als de manta nog niet opgehaald is laat het even weten ik kan je wel helpen!

          heb een ambulance en E rijbewijs en woon vlakbij st oedenrode

          u roept wij draaien[/rquote]

          Stop je mag maar 80 met een hanger!!!

          Alleen de sleurhutten mogen nu van de wet 90.

          Ben pas nog op de bon geslingerd voor 87 km.

          krom he dat nederland!!!!!!!

          Greetz Rich

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.