Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Auto verlagen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 december 2013 om 17:18 #17262662
Ik weet niet of het hier hoort maar ik wil mijn auto rondom verlagen
Waar moet ik oplettenSchoonouders hadden een verlagingsset onder de auto zitten toen ze de auto gekocht hadden
ze hebben originele veren er onder laten zetten Astra G coupé, Ik heb een Astra G zo kort model weet niet hoe dit model heet
Hun hebben een 1800 Bertone weet niet of dat wat uit maakt en ik een 2L Diesel DL kan ik deze veren en dempers zo plaatsen aan de achterkant
en voor wil ik ook iets verlagen wil de voor kant iets lager dan de achterkant die moet ik nog kopen want die van hun waren afgeschreven
dus dat wordt nieuwe kopenWaar moet ik opletten
Prijs/Kwaliteid verhouding kom ik zelf wel uit.
Als je voor meer dan zoveel CM verlaagt moet je wat veranderen heb ik gehoord wat moet je veranderen en van af hoeveel CM geld dit?
en moet ik rekening houden met diesel en benzine? achterlijkt me niet want daar zit eigenlijk geen gewicht verschil van benzine of diesel17 december 2013 om 17:35 #18200507Als je lager dan 4cm gaat, is het aan te raden om ook kortere schokdempers te gebruiken.
Dat is denk ik wat je bedoelt. Dat geldt voor achter ook.Ik gok dat de veren van een diesel gemaakt zijn voor zwaarder werk en dus harder zijn. Maar voor een G weet ik dat niet zeker.
Je kan dit natuurlijk voor de beide auto’s heel makkelijk op autoonderdelen sites even vergelijken.
Als je voor de verschillende autos dezelfde onderdelen tevoorschijn krijgt ;)Ik heb zelf de ervaring dat als je de auto voor lager maakt dan achter, dat dan de achterkant erg licht wordt.
Maar dat moet je zelf denk ik even ervaren of dat bij jou ook gebeurt en of het je stoort.
Het staat wel leuk ;)19 december 2013 om 19:50 #18200508http://www.nlpower.nl/verlaging-onderstel/verlagingsveren/streetmachine-verlagings-veren-opel-astra-opel-astra-60243.html” onclick=”window.open(this.href);return false; ik heb dit setje gevonden heb al achterveren schroef set maar nu moet ik de voor poten nog kan ik alleen de voor veren verlagen als ik 3cm zakken wil het is alleen voor de looks eigenlijk.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.