Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › auto trekt naar links
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 december 2013 om 07:22 #17262622
Yep
Een vraagske.
Wanneer ik op de autosnelweg rijd en ik laat mijn stuur los,
dan trekt de auto naar links.
Aan wat kan dit liggen?Slechte uitlijning?
T’is maar dat ik nog 3 weken garantie heb en zou dan na die 3 weken geen zotte kosten willen hebben :hmmz16 december 2013 om 09:15 #18199905Binnen je garantie gewoon terug gaan. Hij zou eigenlijk netjes rechtdoor moeten blijven rijden na een uitlijning.
Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
16 december 2013 om 11:30 #18199906kijk je bandedruk eens na . en het slijtage patroon van je banden .
als hier noemenswaardig niks aan scheelt .
trekt hij snel na links of is het zachtjes .
hou er ook rekening mee dat de wegen meestal zijn gebouwd met het afwateringsysteem naar links . waarbij auto’s altijd iets naar links gaan trekken .als je de mogelijkheid hebt om rechts te gaan rijden op een gewone weg controleer dan eens als de wagen naar rechts trekt .
staat je stuur mooi recht als je rechtdoor rijdt16 december 2013 om 14:28 #18199907@nicocorsa wrote:
kijk je bandedruk eens na . en het slijtage patroon van je banden .
als hier noemenswaardig niks aan scheelt .
trekt hij snel na links of is het zachtjes .
hou er ook rekening mee dat de wegen meestal zijn gebouwd met het afwateringsysteem naar links . waarbij auto’s altijd iets naar links gaan trekken .als je de mogelijkheid hebt om rechts te gaan rijden op een gewone weg controleer dan eens als de wagen naar rechts trekt .
staat je stuur mooi recht als je rechtdoor rijdtDe banden zijn 2 weken geleden geblazen geweest
En hebben nu een 5000 tal km.
Trekt niet echt snel naar links.
Ik zal straks eens een nieuw stuk rechte weg oprijden en nog eens controleren. :D16 december 2013 om 18:50 #18199908Bij mij is er al een verschil als er een gereedschapskist in de kofferbak staat. Recht achter me -> auto naar links, kist rechts in de bak -> auto blijft rechtuit gaan
16 december 2013 om 18:57 #18199909Uitlijnen kan geen kwaad natuurlijk. Bekijk de banden spanning nog eens, misschien loopt er een band leeg…
16 december 2013 om 20:12 #18199910daarom dat ik het ookal zei netebuk er kan altijd bij banden wissel een ventiel beschadigd zei of vuil tussen de velg rand of dergelijk zijn meten en testen is weten .
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.