auto stopt er mee

Forumindex Forums Modellen Omega auto stopt er mee

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #17559570
    hendrikstuurman
      Lid sinds:
      25 January 2009

      oude contactslot is stuk. kontaktblokje vervangen met goede ship sleutel met goede ship, alles werkt stroom op de draden bij de ronde schijf achterkant kotact.:thumbup werkt allemaal maar niet starten ook nog niks te zien in display snap er niks van mvg hendrik.

      #17559571
      Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 September 2007

        Heb je alle kabels al eens gecontroleerd???

        Hoe zit het met je zekeringen nu???
        KAn zijn dat er tussendoor eentje is gesprongen.

        Probeer eens accu los te helen en alles te resetten.

        Gr Jack

        #17559572
        hendrikstuurman
          Lid sinds:
          25 January 2009

          alle zekeringen ok. de beun is er ook al geweest haalt hem morgen op zal mij benieuwen wat het is mvg hendrik

          #17559573
          Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2007

            je hebt u2u.

            gr jack

            #17559574
            Vega
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 November 2006

              De ECU werkt samen met de transponderring die om het contactslot zit, ze zijn beiden met de Tech 2 aan elkaar gekoppeld i.c.m. met de alarm (als dat erin zit)

              Als je het stuurslot met transponderring en transponder (sleutel) vervangt door een andere zonder de items met de Tech 2 te programmeren op de ECU dan is het vragen om moeilijkheden.

              Bij een niet geprogrammeerd systeem, transponderring en transponder (sleutel) met ECU en eventueel alarm kan je de auto ng maar 10 keer starten. Na de 10e keer doet ie het doet meer. Dit is een soort beveiliging voor de auto met een niet geprogrammeerd systeem.
              Bij een niet goed geprogrammeerd systeem kunnen er nog vreemdere dingen gebeuren.

              Je moet mar even duidelijk aangeven wat je allemaal vervangen hebt voordat we een goed advies kunnen geven.

              #17559575
              hendrikstuurman
                Lid sinds:
                25 January 2009

                jack bedankt voor de u2u duidelijke foto”s heb hem er af gekregen waren de twee boutjes. mvg hendrik

                #17559576
                hendrikstuurman
                  Lid sinds:
                  25 January 2009

                  zo bedankt vega voor de wel heel duidelijke uitleg:wors. het is mij denk ik wel heelduidelijk wat er nu aan de hand is. stuurslot is vervangen zat vast. nieuw contact slot met sleutel en complete stang, met ontvangerkastje aan het contact slot, en anders is er niets gebeurd. auto heeft NIET:argue aan de tech2 gezeten. en na het rekenen hoevaak ik ermee gereden heb is het mij nu wel duidelijk. en dan helpt het ook niet om de polen er af te halen ivm resetten zo eerst effe me gal spugen bij beun :cry geintje maar vind het wel een beetje dom van hem als dat het probleem is mvg hendrik

                  #17559577
                  Vega
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 November 2006

                    Ik zou zeggen oude transponderring terug bouwen en transponder van de oude sleutels gebruiken dat moet het probleem weer oplossen (als het goed is).

                    Tenzij je de security code weet van de auto waar de transponderring uit komt, dan kan je misschien de boel door de VOD met de Tech 2 goed laten zetten.

                    #17559578
                    hendrikstuurman
                      Lid sinds:
                      25 January 2009

                      zo bijna 5 weken verder en nog geen auto terug:fy1:cry de garage slaat de bevindingen van het forum in de wind. doen er niks mee dus ze hebben hem aan de comp gehad geen resultaat :sleeping. maar ze halen wel alle kabels los die er maar zijn kan het zo gek niet bedenken of het licht los baal er echt wel van mvg hendrik

                      #17559579
                      Jack-omegax3.0xe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 September 2007

                        Tsja dat zijn garages. Die nemen niks aan van mensen op forums omdat dat vaak geen automonteurs :vertagzijn en maar gewoon wat lullen. (Je kunt beter op een forum zitten dan je auto naar de garage brengen).

                        Hoop het beste voor jou en dat het snel geregeld wordt.

                        Gr Jack

                        #17559580
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          Gewoon oude tranponderring terug erop, dat is de enige oplossing nu!!

                          (Tjonge jonge, we weten ook niks he!!! Volgens de garages dan haha..)

                          Heb het regelmatig dat ik dingen moet oplossen voor jongens van garages enzo.

                          Was laatst bij de carroseriebouwer, en daar moest ik uitleggen hoe hij een scharniertje moest aanpassen om passend te krijgen, auto is door hetzelfde bedrijf opgebouwd Gloeiende :argue

                          Willem

                          #17559581
                          hendrikstuurman
                            Lid sinds:
                            25 January 2009

                            hallo allemaal hehe.weer een paar weken verder ze zijn er zo als het lijkt er achter,wat er aan de hand is.:wors EINDELIJK een paar kabeltjes in de drempel goed gesoldeerd [sluiting] kontact slot na gekeken,fout sleutelcode moet gewoon even opnieuw ingeleerd worden.JA DHEEUU ZEGT IEDEREEN HIER EN IK OOK.moet nog effe naar de dealer,vod en klaar.daar zit ik nu al 8 weken op te wachten tjonge moeilijk he luisteren naar de mede omega rijders :kewlpics. mvg hendrik

                            #17559582
                            yoyo
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 April 2009

                              Enne…€???,?? :vertag

                              Aart

                              #17559583
                              hendrikstuurman
                                Lid sinds:
                                25 January 2009

                                wat het gaat kosten weet ik nog niet kan hem morgen vroeg ophalen. eindelijk weer mijn bolide thuis. de opel dealer in roden [liewes] had het ook heel erg druk gehad. de sleutel code was het dus echt wel. de beun die mijn contactslot heeft vervangen heeft verzuimt om hem even weg te brengen naar de vod,om hem in te leren. de kosten van de vod ga ik mooi terug halen bij hem. een goeie les voor hem,heb hem wel 100 keer verteld,mede het forum wat er aan de hand is.mijn nieuwe beun zegt ook ik begin er niet aan breng hem direct naar de vod voor zulke dingen.mvg hendrik

                                #17559584
                                yoyo
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  12 April 2009

                                  Geef die Beun een Dreun!!!!!!!!!!:fy1

                                  Door hem ben jij al weken je ommie kwijt en word je wel op onkosten gejaagd.:vertag
                                  En als dat zo’n eigenwijs mannetje is die alles wegwuift denk ik dat je ook best
                                  wel moeite zal krijgen met het terug halen van je centjes.

                                  Heel veel succes en hou ons op de hoogte.

                                  gr,
                                  Aart

                                  #17559585
                                  hendrikstuurman
                                    Lid sinds:
                                    25 January 2009

                                    zo de auto is weer terug. rijd toch weer lekker he,:D:jerry de rekening viel mij nog mee 225 euries incl vod . nu moeten er nog een paar kleine dingetjes aan gedaan worden. egr klep vervangen, of afdoppen. een kleine beurt en de verstuivers nakijken twee lekken er.mvg hendrik

                                  16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.