auto /stop functie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dhaemerse
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Aangezien ik dat niet definitief kan uitschakelen , ( volgens mij dit wel software matig wel mogelijk zijn)

Weet hier iemand hoe dat knopje werkt van de auto/stop functie , als men er op duwt om dit systeem uit te schakelen wat doet het dan een contact sluiten of contact openen ?  het is waarschijnlijk ook een impuls contact ?  ik vraag mij af of ik dat niet automatiseren met een soort van tijd relais met een wisselcontact die ik stuur via het contactslot .Werkt de auto/stop functie als er een aanhangwagen aan hangt ? indien niet kan ik het dan niet uitschakelen met een dummy stekker ?

nog vergeten vragen heeft er iemand soms een electrisch schema van het volledige systeem.

Mvg,

Eric

2.12.0.0
      2.12.0.0
      dhaemerse
      Deelnemer

niemand ? die mij kan helpen?

2.12.0.0
        T_Astra
        Deelnemer

Ja, hoe werkt het eigenlijk? Moet de bak in zijn vrij of moet ik op de rem of koppeling in drukken.

Het springt automatisch op onn, maar ik heb nog niet meegemaakt dat het stop-systeem werkte. De motor blijft bij elke stoplicht gewoon draaien. :-( :unsure:

dhaemerse
          Deelnemer

het werkt te pas en te onpas bij mij ik schakelen het altijd zelf uit. ik ben van plan om daar ooit eens een tijdrelais tussen te plaatsen maar het is nogal een ingewikkeld systeem. je kan het contact niet altijd sluiten , het mag maar een impuls doen op het moment dat de motor draait .

ben ondertussen wel al gewoon om direct na het starten op het knopje te duwen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.