auto spuiterij

Forumindex Forums Modellen Astra auto spuiterij

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    okkie-001
    Deelnemer

hoi

ik heb een vraag.
      weet iemand waar een goede maar niet te dure auto spuiter zit in de buurt van alkmaar.

mvg michel

Nick-GSI
      Deelnemer

in de buurt van alkmaar weet ik niet. Ik breng al me spullen hier in zeewolde naar het autoschade herstel bedrijf. Deze leveren goed werk

Famempeters

op het industrie terein van wormerveer zit een heel goede spuiter ik kan ff niet op z,n naam komen zit als je de brug overkomt meteen rechts het industrioe terein op achteraan richting die molen de woudaap dit is een goed nette spuiter en er kan veel.
          bijv beeld zelf voorbewerken of dat soort dingen ,ga nog eff zoeken naar een naam

Famempeters

hier is ie weer
            ABO autospuiterij en het heet daar al westknollendam.

dat is binnen door van Alkmaar richting wormerveer /zaanstad en dan net over de brug over de zaan bij die molen die je ziet staan en daar op het industrie terein ,heb daar zelf vaak spuitwerk laten doen toen ik nog in Krommenie woonde

en met name aan oldie,s dus wat ouder auto,s en het lukt ze de boel mooi bij passend te maken aan het geheel .

groet bert(nu hoofddorp)

tijgetje57
            Deelnemer

je kan ook zoeken op google naar eentje in Stompetoren, en er zijn er genoeg in Alkmaar maar je kan het beste even kijken op google.

okkie-001
              Deelnemer

oke dank je nu kan ik wat beter zoeken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.