Auto sluit niet, zelf niet handmatig

Forumindex Forums Modellen Corsa Auto sluit niet, zelf niet handmatig

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    levi019
    Deelnemer

Mijn Opel Corsa (key-les) sluit niet meer en blokkeert. Hiermee bedoel ik dat de spiegels in en uitklappen voor ongeveer 10 seconden en uiteindelijk terug uitgeklapt blijven.

Iemand die weet hoe dit komt?

Riesje69
      Deelnemer

Hoi Levi,

Met handmatig bedoel je met sleutel neem ik aan?

Bij een Astra K Keyless klinkt dit als een defect deurslot. Jij hebt nog geluk dat je deur opengaat. Dat was bij de passagiersdeur voor niet. Ook chauffeurskant defect geweest. Deze ging niet van slot tot ………

Gr. Ries.

Haasje17
        Moderator

Of accu een te lage spanning / versleten. Dan gaat die ook vanzelf van slot.

Riesje69
          Deelnemer

Nu je het zo zegt herken ik ook vage klachten na een lage spanning. Eigelijk dode accu maar na opstarten met hulpauto aantal vage klachten opgemerkt die ik allemaal heel vaag vond. Blijkbaar kwam dit doordat de accu rot was ineens op vacantie in de UK. Vertrouwde het niet dus naar een dealer 120km verderop. Verlichting brande meen ik en niet uit te krijgen, ramen niet te bedienen, automaatbak verlichting brande niet etc etc.

Moest eerst andere accu in en gereset worden. Daarna was het over.

Bij mij was de accu echt dood!

Gr. Ries.

levi019
            Deelnemer

Vreemde is dat alles terug werkt als normaal na enkele dagen. Zou dit kunnen zijn doordat ik mijn auto gewassen had en er water in/ tegen een sensor zat?

Riesje69
              Deelnemer

Soms als er iets gaande is hersteld dit zich nadat de auto toch echt op slot heeft gestaan. Maarja daar heb jij last van dat hij dat niet doet, dat op slot gaan. Elektronica blijft raar soms. Helemaal van spanning halen wil  ook wel eens helpen. Het blijft soms raar en volledig niet te volgen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.