Hallo ik heb een vraagje.
Mijn opel omega uit 1999 slaat af en toe af als ik stil staat,dit is heel vervelend aangezien het een automaat is.Ik heb een half jaar geleden is een keer de stappenmotor laten schoonmaken door de td van mijn werk.Die had het erover dat er een gaatje moest worden doorgeprikt en inderdaad hij deed het weer goed.Ik heb zelf helemaal geen verstand van auto s maar ik ben bang als ik hem naar de dealer breng heel veel geld kwijt ben.Ook loopt hij niet echt goed stationair.Ik heb hem toen met een computer laten checken maar die gaf geen foutmeldingen.Wie weet meer?Het is een 2 liter 16v automaat.
ok bedankt weet jij misschien ook wat dit kost bij de opeldealer?Ik ben totaal niet zo handig hierin.En wat kost een een nieuwe stappenmotor erin laten zetten?vriendelijke groeten
Ja ok als hij gerepareerd kan worden is helemaal mooi natuurlijk.Maar wat gaat dat kosten want zelf kan ik dit echt niet.Moet ik dit bij de opeldealer laten doen?
Ik woon in Spijkenisse.Als er een ervaren iemand is die hier zin en tijd voor hebt zou dat hardstikke mooi zijn.Tegen een redelijke vergoeding natuurlijk.