Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › auto ramen graveren.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 december 2012 om 10:09 #17253642
k wil graag even weten als iemand dat al eens heeft laten doen.
het lijkt mij namelijk wel mooi om een opel logo op het raam te laten graveren, stickers hebben er al zo veel, en ik wil graag net een beetje anders dan standaard :)kentekens kunnen ze ook graveren, maar dat is maar kleinschalig vergeleken een opel logo op het achterraam of zo :P
heb net al op google gekeken, maar kom daar eigenlijk alleen maar kenteken graveren tegen.
dus misschien iemand hier die er bekend mee is? of misschien zelfs een foto heeft?op vrachtwagens doen ze het ook wel eens, maar volgens mij is dat glas ook dikker.
ik kan niet echt een super goed voorbeeld vinden, maar ik bedoel het op ongeveer deze manier.
15 december 2012 om 11:59 #18084786hey,
bij mij is een buldog met opel logo gegraveert, hoe het gedaan is,
of wat het gekost heeft weet ik niet het zat er al op toen ik m kocht.
15 december 2012 om 12:04 #18084787is toch veel mooier dan een sticker? ;)
is aan de buitenkant gegraveerd zeker?
er zijn ook wel van die stickers dat het lijkt als of het gegraveerd is, maar dat wil ik niet :P
15 december 2012 om 12:05 #18084788Dat soort afbeeldingen doen ze er op zandstralen.
Heb het ooit eens bij mijn C Kadett klapraampjes laten doen.
Was toen de tijd 20,- gulden per ruitje kwijt.
Dat was toen een afbeelding van 7 bij 10cm.15 december 2012 om 12:07 #18084789http://www.ferrywinkler.nl/glas-zandstralen” onclick=”window.open(this.href);return false;
15 december 2012 om 12:10 #18084790hmzz, denk dat die ik wil om en nabij de 40×40 zit als het geen 50×50 is
15 december 2012 om 12:15 #18084791is idd gezandstraalt.. maar idd 10 keer mooier als een stikker..
en je kan het evt krabben en je wisser overheen laten gaan, dingen die ik bij een stikker niet zou proberen
(nou is krab ik mn achterruit niet en hb ik geen wisser meer maar toch :P)15 december 2012 om 19:08 #18084792Zou zeggen ga eens naar een meeting ;)
In bv. sevenum staan ze elk jaar ruiten te graveren15 december 2012 om 21:56 #18084793@johani500driver wrote:
Zou zeggen ga eens naar een meeting ;)
In bv. sevenum staan ze elk jaar ruiten te graverendus graveren kan wel?
zo graveer setje kost ook niet onwijs veel, wil het dan zelf eens proberen.
uiteraard eerst ff op een andere ruit haha.15 december 2012 om 22:20 #18084794nou een sticker.. ik heb ook een sticker op de achteruit.. dagelijks gaat de achteruitwisser over de sticker weg.
15 december 2012 om 22:23 #18084795ik kraak een sticker ook niet af hoor, vind dat gegraveerde gewoon mooier ;)
15 december 2012 om 22:27 #18084796Dat vind ik ook wel.. maar als je het naar een tijdje beu word…… nieuwe ruit/ nieuwe klep.
15 december 2012 om 22:31 #18084797of een nieuwe auto whehe :P
nee maar denk niet dat ik dat snel beu word.
je brengt dat wel leuk trouwens.
jij zult dus ook nooit geen tatoe nemen, jij plakt plakplaatjes of airbrush tatoes?
want stel je voor als je ze beu bent..
:jerry :jerry :jerry15 december 2012 om 22:56 #18084798hahaha precies :jerry
15 december 2012 om 23:13 #18084799AnoniemLid sinds:
1 January 1970werd in t verleden wel meer gedaan
kom tegen woordig niet gek veel meer op meetings maar is n tijd geweest dat het meer in wasdan bedoel ik echt t graveren
niet het zandstralen ;)kenteken graveren zie je ook al niet zo veel meer
paar jaar geleden kon je nergens parkeren of je had wel zo,n graveer .mafia naast je auto staan ;) :D
n sticker is ook cker niet slecht
en ben je der zat van heb je der minder werk van
dan een ruitwissel die tegen woordig ook nog geplakt zit ;)en nee ik heb ook geen tatoo
wel bijna n x laten doen maar
toen ik 1 maal in die shop was was er zoveel moois dat ik geen keus kon maken
tot op de dag van vandaag nog blij om :jerry ;)15 december 2012 om 23:51 #18084800@soepkiepe wrote:
k wil graag even weten als iemand dat al eens heeft laten doen.
het lijkt mij namelijk wel mooi om een opel logo op het raam te laten graveren, stickers hebben er al zo veel, en ik wil graag net een beetje anders dan standaard :)kentekens kunnen ze ook graveren, maar dat is maar kleinschalig vergeleken een opel logo op het achterraam of zo :P
heb net al op google gekeken, maar kom daar eigenlijk alleen maar kenteken graveren tegen.
dus misschien iemand hier die er bekend mee is? of misschien zelfs een foto heeft?op vrachtwagens doen ze het ook wel eens, maar volgens mij is dat glas ook dikker.
ik kan niet echt een super goed voorbeeld vinden, maar ik bedoel het op ongeveer deze manier.
ik had er nog nooit van gehoord maar nu ik het zo zie lijkt het me ook mooier dan stickers plakken :thumb :D :thumb
21 december 2012 om 13:27 #18084801Ik heb het bij mijn eerste manta laten doen op Sevenum, Irmscher op de voorruit.
Er stonden er toen 2, spider design ofzo uit nederland en een duitser. Duitser was een stuk goedkoper, heb het toen bij hem laten doen.
Was erg netjes gedaan, leuk effect, net wat bijzonderder dan een sticker.Ik had de ruit moeten houden bij verkoop van de manta…… Jammer.
PS let op dat alle roostertjes/luchtinlaten etc goed afgeplakt worden!!! Was bij mij dus slecht gedaan.
Ik moest met tropische temperaturen vanuit Sevenum terug naar Zeeland en toen ik wat koude lucht door de auto wilde blazen zat ik zelf in een zandstorm. Dat was natuurlijk pas achteraf grappig… :jerry
(de auto is ongetwijfeld verkocht inclusief een hoop zand)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.