Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › auto radio corsa D
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2014 om 12:55 #17269293
goedemiddag
ik heb het volgende probleem
3 weken geleden heb ik in mijn opel corsa D een flinke geluidsinstallatie in laten bouwen door een officieel inbouwstation
alles werkte na behoren alleen de volgende dag ging mijn radio niet meer aan andere radio geprobeerd het probleem bleef ‘
vervolgens heb ik de orginele radio gemonteerd en die werkte meteenvervolgens de andere radio nog eens geprobeerd en die werkte wel weer
verder eigenlijk nergens last meer van gehad tot afgelopen week dat mijn radio uit springt en vervolgens direcht weer aan dit gebeurde daar na nog eens met een korte pauzen er tussen daarna weer nergens problemen van gehadnu ben ik vandaag terug gegaan naar het l inbouwstation en die hebben alle kabels
gecontroleerd de radio blijft gewoon spelennu ben ik vandaag naar de opel dealer geweest en die zeggen dat de auto moet worden ingelezen en vervolgens aangeven dat er een niet orginele radio is gemonteerd ?? hier heb ik nog nooit van gehoord ?? kan iemand dit bevestigen of moet mijn auto echt aan de computer gehangen worden ?? hoop dat iemand me kan helpen vind het een vaag lastig probleem
29 november 2014 om 13:07 #18262498de radio is voorzien van een interface met stuurwielbediening
het gaat op een pioneer AVH-3600BT radio29 november 2014 om 13:21 #18262499Volgens mij klopt het dat de oude radio afgemeld moet worden en de nieuwe aangemeld als zijnde vervangend niet orgineel.
29 november 2014 om 13:36 #18262500Ik had idd wel begrepen dan een radio moet worden afgemeld maar dat is volgens mij enkel de radio zodat je de radio kunt verkopen dat heeft denk ik niets te maken met de aansturing van nieuwe radio kan me vergissen natuurlijk ?
29 november 2014 om 16:57 #18262501Klopt, originele radio meld je alleen af als je hem wilt verkopen o.i.d, heeft idd dus niks te maken met de aansturing van de aftermarket radio.
Lijkt me dus iets in de bedrading o.i.d.
29 november 2014 om 21:02 #18262502Dankjewel dan probeert die dealer mij dus een zak uit te draaien had al een vermoede Bedrading zou ik ook denken maar alles wat ik ook die met de bedrading blijft de radio spelen ik denk zelf dat het misschien in de interface zit hier komt uiteindelijk Toch de iso steker vandaan naar de radio ik wacht het probleem nog eens af en dan ga ik een nieuwe interface proberen
30 november 2014 om 11:30 #18262503Tja zou kunnen dat het in de interface zit, maar als het probleem blijft zou ik mooi terug gaan naar het inbouw station deze hebben het tenslotte ook ingebouwd.
En moeten er dus ook gewoon voor zorgen dat het goed werkt.
30 november 2014 om 12:09 #18262504Idd ik wacht het probleem nog eens af maar zo als je altijd zult zien doet het probleem zich nu niet voor ik zou ook nog eens de zekering willen vervangen van de radio maar ik zou niet weten waar deze zich bevind in de auto iemand die weet waar ik deze zekering kan vinden ?
3 december 2014 om 21:37 #18262505ik heb nog steeds geen storingen gehad betreft het uit vallen van de radio
tijdens het rijden nog van alles met de bekabeling gedaan maar de radio blijft verder gewoon spelenvind het een vreemde storing
ik zou nog wel eens de zekering willen vervangen van de radio
is er iemand die weet waar ik deze kan vinden in de auto ?
onder de motorkap ?3 december 2014 om 22:55 #18262506@mike van besouw wrote:
ik heb nog steeds geen storingen gehad betreft het uit vallen van de radio
tijdens het rijden nog van alles met de bekabeling gedaan maar de radio blijft verder gewoon spelenvind het een vreemde storing
ik zou nog wel eens de zekering willen vervangen van de radio
is er iemand die weet waar ik deze kan vinden in de auto ?
onder de motorkap ?een zekering doet het of doet het niet , maar in je aftermarket radio zit er een , en de constante puls en/of geschakelde plus is hoogstwaarschijnlijk ook gezekerd , die moet je even in je boekje van de auto opzoeken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.