Auto piept na achterlamp units te hebben vervangen!

Forumindex Forums Modellen Corsa Auto piept na achterlamp units te hebben vervangen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Ch3rnov
    Deelnemer

Goedenavond,

Vandaag deze https://www.carfantasy.nl/achterlichten-opel-corsa-lightbar-led-zwart-06-10-p-211402.html in mijn auto (Opel Corsa D 2008) gezet.

Allemaal plug en play.

Echter piept de auto na het inbouwen van de lampen als ik de auto start en gaat het piepen weg na ongeveer één minute. Het is het zelfde gepiep als je je riem vergeet om te doen.

Is er iemand die weet, wat dit kan zijn?

Ik hoor het graag.

Mvg Robin.

TWA
      Deelnemer

Mogelijk waarschuwing lamp defect. Zijn LED lampen. Omdat de weerstand van LED lager is denkt de auto waarschijnlijk dat de lamp stuk is… Weerstand er tussen of canbus warning canceler er tussen zal mogelijk helpen. Ik heb echter geen Corsa D, maar dit is wat ik zou denken als ik je probleem zo hoor  :whistle:

Greetz Emiel

Ch3rnov
        Deelnemer

Probleem al gevonden  :happy02:

Blijkbaar gaat het piepje van de kofferbak af als je motor loopt en de auto stil staat  :rolling:

Bedankt voor je reactie, de Canbus zit er allemaal al ingebouwd, dus vond het al raar :P

Problem solved   :good:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.