auto loopt slecht en stottert bij rijden.

Forumindex Forums Techniek 1,8 liter motoren auto loopt slecht en stottert bij rijden.

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236963
    ton_koene
      Lid sinds:
      22 March 2012

      goede middag even voorstellen ik heet Ton 64 jaar en woon in Honserlersdijk en sinds paar dagen op forum.Ik rij sinds ongeveer half jaar een opel vectra 1.8 16v zoiets.
      Heb verleden week na boodschap pech,ANWB gebeld en die heeft geconstateerd dat mijn nokkenassensor stuk was deze heeft hij getest door accuklemmen op mijn accu te zetten en een piekspanning veroorzaakt.
      auto naar gagrage laten brengen en door monteur nokkeassensor en krukassensor laten vervangen. ook gelijk
      mijn distributieriem en waterpomp ook gelijk spanrol en riem.
      maar mijn auto heeft een piekspanning gehad en loopt zoals ze baas en houdt in,ook het dasbordlampje van motor blijft branden.

      de auto kan pas einde van de week uitgelezen worden.
      kan iemand mijn auto in de buurt van den haag ,honderlersdijk,kan uitlezen of
      wat ik moet doen om het te verhelpen.

      alvast bedankt Ton.

      #17871228
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Brande het lampje niet voordat je de distributieriem hebt laten vervangen? En wat is inhouden? Komt hij wel boven de 4500 toeren uit? Zijn de nokkenas en krukassensor vervangen door orginele gm onderdleen of imitatie?

        #17871229
        ton_koene
          Lid sinds:
          22 March 2012

          haasje,

          Dat weet ik niet,na dat auto door anwb is meegenomen heb ik er niet meer ingezeten.
          voor dat deze kaduk ging brande dat motorlampje dasbord niet.weet ook niet of de sensorren orgineel zijn,maar kan ik opvragen.