auto loopt niet lekker

Forumindex Forums Modellen Calibra auto loopt niet lekker

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ludje

Mijn calibra 2.5 v6 loopt al een tijdje niet heel goed meer, hij stottert een beetje vooral van de 1 naar de 2 maar ook in de 5
      hij rijd gewoon niet heel soepel meer, soms gaat het een tijdje goed maar dat duurt dan vaak niet lang! Ik heb de bezinefilter vervangen was ook echt nodig en heb de bougies van de auto vervangen maar toch blijven de problemen!

Wie kan me helpen?
      Alvast bedankt

KiLLaHeRTz

Benzinefilter was echt nodig? Dan kunnen je injectoren vuil zijn. Laat ze eens ultrasoon reinigen

wim-v6
        Deelnemer

Bougiekabels…

Willem

dirkbloemers

hallo die van mij loopt stationeer op 4 of 5 cylinders als ik gas geef is het redelijk goed de achterte bougie s waren zwart en de voorste bruin bogiekabels al vervangen evenals benzine filter helaas geen verandering wie weet wat het kan zijn of heeft een goede tip ben bijna aan het einde van mijn zoektocht heb de calibra 6 jaar ben bij de opel geweest maar konden hem niet uitlezen co te hoog lamda te hoog een raar geval kom je lekker aan het zoeken morgen eerst compressie meten :cry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.