Auto lijkt halfzijdig verlamd..

Forumindex Forums Modellen Tigra Auto lijkt halfzijdig verlamd..

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Anoniem

Hoi luitjes,

Sinds kort, als ik met de afstandsbediening de auto op slot wil doen, doen de alarmlampen het aan de bestuurderskant niet. Ook als ik de kofferbak open en dichtdoe zouden beide ramen moeten openen voor de druk, maar dit doet het aan de bestuurderskant ook niet.

Maar: de verlichting en de ramen zelf zijn prima in orde; in en aan de auto werkt het wel gewoon.. heb ook geen kapotte zekering kunnen ontdekken..

Gr Geeviz.

Dominic

Nou dat raam gaat altijd maar aan 1 kant open hoor (passagierskant)

Je moet de bekabeling nakijken vanaf de sluit module naar de relais..

Anoniem

Ow..? Nouja dat scheelt weer.. ik dacht dat die altijd aan twee kanten openging.. :)

Maaruhm.. hoe krijg ik een beetje fatsoenlijk de deurbekleding eraf… het lijkt daar helemaal tot voorin bij het dashboard vast te zitten.. ik gok tenminste dat ik in de deurholte moet zijn?

Dominic

Wat wil je in de deur gaan doen?

Voor de relais moet je bij je zekeringen zijn dacht ik en voor de kabels (het kastje) moet je bij de ecu kijken.. Die zit bij de passagierskant als je er in zit rechts van je voet achter een een plastic kap.. Als je een aftermarket setje heb dan waarschijnlijk net aan de andere kant (bestuurders)

Anoniem

Ah, dat wist ik niet. Heb daar ook niet zoveel verstand van.. ben meer van de computers ;-)

Anoniem

Is er misschien iemand i/d buurt van Groningen met ervaring met dit soort dingen op te lossen (dat de alarmlampen rechts niet meer werken op cv) .. tezamen met een advies en/of inbouw met betrekking tot setjes voor het automatisch laten sluiten van de ramen bij het afsluiten van de auto?

Gr Geevizl.

Anoniem

Hoe ziet een sluitmodule eruit, en waar is die te vinden… trekken ze die alarmlichten (cv) niet vanaf dat punt bij de knop in het dashboard? Lijkt mij aannemelijk omdat daar alles ook gecentreerd is… maar heb eigenlijk geen zin in het hele dash erafhalen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.