Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Auto laten schorsen ivm APK.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2010 om 10:02 #17216013
Heren,
Laat deze maand mijn auto schorsen ivm de APK die uitgevoerd moet worden voor de 21e.
Mijn omega 2.5 V6 heeft een lekke uitlaat. Ik vermoed rechtsvoor bij de aansluiting van de motorblok. Ruim een jaar geleden riep de VOD al dat mijn uitlaat erg slecht begon te worden vanaf de demper tot en met de katylastor (moeilijkwoord). Ik heb afgelopen weken op marktplaats zitten zoeken. (had toch niets te doen in het ziekenhuis) diverse mailtjes de deur uitgedaan maar krijg van niemand een antwoord terug.
Mijn complet uitlaat zou dus vervangen moeten worden behalve de einddemper deze is vorig jaar gedaan. Mijn dsitributie riem moet vervangen worden zit er al 200 km overheen.
Is er iemand hier op de forum die heel toevallig een uitlaat heeft liggen of weet te liggen voor een 2.5 V6.
Ik hoor het wel.
Gr.
Martijn Stakenburg
10 januari 2010 om 10:30 #1758759710 januari 2010 om 11:56 #17587598Weet niet of dit wat is:
http://www.uitlaatdiscounter.nl
Zijn niet erg duur.
Succes ermee in ieder geval.
Groeten,
Wouter
10 januari 2010 om 14:28 #17587599Uitlaat discounter is idd goed en goedkoop. Heb er met twee midden dempers weg gehaald. Dis riem zou ik niet mee wachten.
Gr jack
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.