auto houdt af en toe in ( stotteren) (hikken)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum auto houdt af en toe in ( stotteren) (hikken)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    philip2506

npkkenas sensor vervanfgen ,stappenmoter gerreingd Maar nog steeds blijt de auto nog wel inhouden ???? wel rijdt hij beter als toen de sensor nog niet vervangen was.
      Het rare is ook dat het erger wordt als ik met de airco aan rijdt???
      ook gaat de ventilator in de auto pas na een tijdje als de auto is gestart pas aan ( ook zonder airo )
      Ook mijn relais in het zekeringkastje gaan soms als een gek te keer
      Help gewenst aub
      alvast weer bedankt.
      philip

arjontje
      Deelnemer

is je massa wel goed.
        Zijn hier al diverse topic over geweest.

Slechte massa kan hele rare dingen doen.

philip2506

hoe kom ik daar het snelste achter.
          ( kan wel sleutelen maar ben geen expert :(

Nielz83

Hi Philip,

Heb hetzelfde probleem ook gehad met mijn vectra C V6 uit 2003, het berichte ‘motormanagement-lapmje’. Had toen lekkage bij de koppakking en heb er 6 nieuwe bougies in moeten zetten en 2 nieuwe bobine’s ( bosch ) ( afgelopen december ). Voorval bleef voorkomen, auto bleef foutmelding geven op de bobine’s, garage heeft ze vervolgens eruit gehaald en opgestuurd naar Bosch Duitsland ter test, na 3,5 week bleken ze defect te zijn en heb toen 2 nieuwe gekregen (1,5 week terug ). Gister weer ff een foutmelding in mijn display gezien en heb toch weer zo mijn twijfels 9 onderbuik gevoel )….

Mvg,

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.